Arvostetuin ammatti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä ammattia arvostat eniten? Suomen Kuvalehdessä järjestetään silloin tällöin kysely asiasta mutta olisi kiinnostavaa saada raadin mielipide.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
Tyräpoika
Paavi

Itse en arvosta mitään. Ammatti on vain toimeentulotuki.
Pitäisi kai arvostaa sairaanhoitajia, lääkäreitä, palomiehiä jne. mutta en helkutti. Itse en välitä muista paskaakaan. Paitsi minulle oikeasti rakkaista. Nautin OIKEASTI kun jossakin kuolee ihmisiä.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Jos nykyarkkitehdit osaisivat ja viitsisivät suunnitella kauniimpia ja parempia taloja kuin he nykyisin suunnittelevat, vastaisin että arvostan arkkitehdin ammattia eniten. Jotkin yksittäiset usein nimettömiksi jäävät arkkitehdit ovat tietysti suuresti arvostamiani.

Vierailija

Vähän on vaikea kyllä eri ammatteja pistää arvojärjestykseen.
Maanviljelijöitä tarvitaan aina eli vastaan maanviljelijä.

Vierailija
Aslak
Poromies, ja mettämies niitä ainaki mie arvostan.
Paskat mie papista ja paavista, nehän puhhuuki ku kaatas vettä vanhasta saavista.

Arvostan kaikkia alansa Ammattimiehiä, niitä jotka pitävät omaa alaansa pystyssä ja kehittävät sitä.

Arvostan niitä jotka omalla työllään ovat kehineet suuren omaisuuden, kuin myös niitä jotka itsestään välittämättä tekevät työtä muiden hyväksi pyyteettömästi.

Mutta kaikken eniten arvostan KotiFrouva vaimoani!

Vierailija

Siivooja. Huonosti palkattua hommaa josta kukaan ei kiitä, mutta varmasti haukkuu jos tekee huonosti.

Ilman heitä hukkuisimme omaan ...yh... lannoitteeseemme.

Vierailija

On muuten kiinnostavaa että näitä matalapalkka-aloja arvostetaan mutta asiat otetaan aivan itsestäänselvyytenä.

Hoitaja tekee työnsä eikä saa kiitosta. Jos hoitaja jättää työn tekemättä/tekee huolimattomasti niin jopa nousee älämölö.

Paperimies taas jos jättää työnsä tekemättä niin mitä sitten... nostetaan palkkoja.

Vierailija

Vähiten arvostan politiikkoja. Siis empä taida arvostaa yhtään, ei kertakaikkiaan tuu ketään mieleen, jota vois arvostaa...

Vierailija

EU:n myötä maanviljelys vaan on ikävästi taantunut. Pientilallisia ei juurikaan enää ole. Pitää olla hervoton määrä sikoja ja lehmiä, järjetön määrä metsää ja peltoja, että viljely EU-Suomessa kannattaisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat