Seuraa 
Viestejä739
Liittynyt20.8.2010

Kerran korjasin yhtä wikipedian artikkelia. Olin oikeassa, tuli hirveet ukaasit ja korjaus poistettiin. Päätin, että en ikinä kirjoita wikipediaan mitään.

Vituttaa kun sinne joku nörtti kirjoittaa artikkelin asiasta, josta ei tiedä mitään ja sitten jos joku oikeasti asiasta tietävä kommentoi, niin poistetaan...

Kommentit (4)

Miksi teit tänne topicin aiheesta jos sinulla ei ole mitään konkreettista esittää? Tuollaisenaan tuo vaikuttaa lähinnä idiootin urputtamiselta. Toki olen itsekin törmännyt wikissä (joskin wikibooksin puolella) melko käsittämättömään käytökseen, mutta niin kauan kuin argumentointisi on "en muista mikä juttu oli mutta kyllä minä tiiän paremmin", niin ymmärtänet, että vaikka kyseessä ei olisikaan vain idiootin tyhjänpäiväinen valitus, niin ei tuosta tarjoamillasi eväillä kauhean paljoa voi sanoa.

Jos haluat surukuusesta artikkelin Wikipediaan, niin ole hyvä ja luo se itse, katsotaan sitten mikä on palaute niin saadaan ihan reaaliaikainen esimerkki Wikipedian käsittämättömästä linjasta. Ehkä siitä sitten syntyisi keskustelua tännekin. Vaikka alunperin olisitkin kokenut väärinkohtelua, niin tuo nyt ainakin tuntuu idiootin nillitykseltä, että "en tee mitään kun joku poistaa kuitenkin". Minkä varmaan itsekin ymmärrät kun hetken rauhoitut.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat