TV -kisojen/arvonnan voittaja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tunteeko kukaan / onko kenellekään osunut kohdalle voittoa TV:n soittokisoista tai lehtien suurarvonnoista tms?

Ovatko ne vain suurta huijausta?

Tänään Me Kunkku katselimme TVstä kisaa jossa voittaja sai 8000 euroa jos ei vielä enemmänkin. Tuntuu melko hurjalta!?
Voiko homma olla kannattavaa...? Jos puhelu maksaa vaikkapa euron, niin 8000 soittajaa ohjelman aikana ja päälle ohjelman tekemiseen menevät kulut/palkat jne...
Jossain mättää!
Onko studiolla tuottaja joka ohjelman lopussa "pirauttaa" itsekin ja "korjaa potin"? Vai pannaanko asialle juontajan kaveri joka muuttaa joka päivä vähän ääntään jottei tunnisteta?

Miksei koskaan kuulla mitään lehtien tms suurarvontojen voittajista?

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä niihin löytyy aina ulkopuolinen voittaja, harva vain haluaa elämöidä tuuristaan. Eräänkin kerran kävi tuttavalleni niin, että haukkui juuri noita auto-arvontoja joita eri lehtikustantamot käyttävät - kävi, niin, että keskustelun toinen osapuoli oli juuri voittanut jonkin pikkuauton vastaavasta arvonnasta.

Siitä otti tuttavani oppia eikä enää kyseenalaista noita arvontoja. Minä en ole koskaan raaskinut kyseenalaistakaan. Kyllä Suomessa sen verran on oikeusvaltion makua, että ei kusettamalla pysty toimimaan (ainakaan valtamedioissa).

Jatkakaa.

Vierailija

Minä en ymmärrä sitä, että ihmiset lähettävät tekstiviestejä ja soittavat äänestysnumeroon Idols-kilpailussa, jossa ei voi voittaa yhtään mitään.

P.S. Minä olen kerran voittanut vaaleanpunaisen uimalakin.

Uusimmat

Suosituimmat