Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Vuosikausia keskustelufoorumeita läpitahkonneena olen ollut havaitsevinani että aikana joka suurinpiirtein vastaa sitä kautta jolloin horoskoopin mukaan syntyy Skorpioni-ihmisiä ihmisiä alkaa yleensä kiukuttaa asia jos toinenkin vallan vimmatusti. Toki astrologiaan asia ei välttämättä liity, vaan tympeään vuodenaikaan. Itse kyllä tykkään syksystä enemmän kuin talvesta, mutta kaippa se pimeyden lisääntyminen kumminkin alkaa nääkähdyttää ja näivertää. Nukkuminenkin saattaa olla vähän sitä sun tätä. Luulin aina että olen ainoa jolla valon väheneminen aiheuttaa unettomuutta, mutta luin juuri jostain lehdestä tms. että samaa ongelmaa on useammallakin ihmisellä.

Tuntuuko että olet jotenkin erityisen ärtyisä? Vai meneekö helvetin hyvin? Äänestä. Voit tässä kuukauden sisällä muuttaa ääntäsi jos tuntuu että yleinen olotilasi kohenee tai pahenee. Kunhan 30 vrk päästä meillä olisi tilasto josta näemme millainen on ollut vallitseva olotila kuluneen ajan sisällä.

Sivut

Kommentit (17)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Eipä juuri pänni. Mulle syksy ei koskaan oo ollu mitenkään kamalan synkkä vuodenaika. Siis totta kai on pimeää, märkää ja kylmää, mutta toisaalta syysluonto on myös kaunis, pimeä voi olla kaunista ja rauhoittavaa. Lisäksi olen sen verran nyky-yhteiskunnan kyllästyttämä, että minulle syksy on aina uuden alun aikaa. Miellän vuoden alun myöhäiskesään ja alkusyksyyn, joten syksy itselleni on aina uuden alun ja toivon aikaa. Alkaa uusi vuodenkierto ja kaikki on mahdollista. Uusi vuosi, uudet kujeet. Luulen että tämä mielle johtuu siitä että koulut alkaa aina syksyllä. Ja tavallaan ne kesän riemut on takana ja pitäisi taas vakavoitua. Kääriä hihat. Kaikki on taas mahdollista. Ensi kesään mennessä pitäis saada uudet projektit aloitettua ja vanhat vietyä loppuun. Eli ei juuri pänni ku ei kerkee, on niin elämä täynnä kaikkea. Puhumattakaan siitä että ohjelmat palaa kesätauolta, palataan kesäajasta normaaliaikaan ja jos pitää jonkun kanssa jotain sopia niin se käy koska kukaan ei ole lomalla.

Hämmentää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1351
Liittynyt13.3.2008

Vähän samat mietteet kuin Vatkaimellakin. Syksy on aina ollut lempivuodenaikani, mutta tänä vuonna en ikävä kyllä pääse nauttimaan siitä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Henkisessäkin mielessä itse pitäisin kyllä syksystä, koska voi keskittyä mietiskelemään asioita eikä tarvitse (kun ei edes voi) ryntäillä paikasta toiseen jommoista minulle kesä on että siitä ehtii saada kaiken irti. Mutta jostain syystä aina kun valo vähenee ja lämpö laskee, paukahtaa kaikki mahdolliset fyysiset vaivat mitä suinkin on kroppaan ehtinyt vuosien varrella kertyä. Ole siinä sitten onnessasi kun särkee, vihloo, jomottaa jne. Ehkäpä kaikkien kroppaa ei vaan ole suunniteltu tänne pohjolaan sopivaksi. Valuvika. On niin dramaattisen erilainen se fyysinen vointi aina kesäisin.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Pännii se, ettei ole enää mitään sellaista fysiikkaan liittyvää kysyttävää, jonka vastaus minua kiinnostaisi. Olen jo selvittänyt itselleni kaikki mielenkiintoiset dilemmat joita aikanaan päähäni pulpahteli. Kaikki nosteen mysteerit ja muut. Kaikki on jotenkin selvää. Ei toki kvanttifysiikka tai muu äärimmäinen, mutta ne taas ei minua kiinnostakaan koska olen huomannut etten voi ymmärtää niitä, niissä ei ole mitään järkeä jota ymmärtää.

Maailma on tylsä.

En kuitenkaan äänestänyt.

くそっ!

syytinki
Seuraa 
Viestejä9317
Liittynyt18.8.2008

Tuota noin.

Tämähän pitäisi oleman Tiede-palsta. Kun esittää tuollaisen kysymyksen olisi hyvä rajata mistä tai minkä tyyppisestä "päästä" on kysymys.

Muitakin tarkastelukulmia löytyy pilvin pimein. Esim. rahvashan joskus korvaa tieteellisen vitutuksen sanonnalla "ottaa päähän".

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
syytinki
Tuota noin.

Tämähän pitäisi oleman Tiede-palsta. Kun esittää tuollaisen kysymyksen olisi hyvä rajata mistä tai minkä tyyppisestä "päästä" on kysymys.

Muitakin tarkastelukulmia löytyy pilvin pimein. Esim. rahvashan joskus korvaa tieteellisen vitutuksen sanonnalla "ottaa päähän".

Periaatteessa yksi lysti ottaako ylä- vai alapäähän, olennaisia ovat kysymykset. Pain in the ass ei ole mikään naurun paikka, sekään.

Ainoastaa tälläiset täysin tyhjänpäiväiset jorinat / aloitukset, vähä rotia hommaan, jos olette aikuisia, muutoin jatkakaa entiseen malliin.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
Wiiriäinen
Ainoastaa tälläiset täysin tyhjänpäiväiset jorinat / aloitukset, vähä rotia hommaan, jos olette aikuisia, muutoin jatkakaa entiseen malliin.
Laitoin yhden nimimerkin estolistalleni. Koko historia, kulttuuri ja yhteiskunta (puhumattakaan vapaasta sanasta ja muutamasta muusta alueesta) muuttui yhdellä klikkauksella täysin lukukelpoiseksi. Suosittelen.

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Liittynyt19.11.2010
Finlandes
Wiiriäinen
Laitoin yhden nimimerkin estolistalleni. Koko historia, kulttuuri ja yhteiskunta (puhumattakaan vapaasta sanasta ja muutamasta muusta alueesta) muuttui yhdellä klikkauksella täysin lukukelpoiseksi. Suosittelen.

Voikohan tuollaisenkin tehdä, entäs purkaa eston...?

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Wiiriäinen

Vanha viidakon viisaus: tee itse parempia aloituksia ja jorise kiinnostavampia jorinoita.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
Hillman
Voikohan tuollaisenkin tehdä, entäs purkaa eston...?

Helppoa. Klikkaat kirjoittajan viestin alla profiilinäpykkää. Sitten "Lisää vihamieheksi" (ikävä termi, mielestäni). Tämän jälkeen halutun kirjoittajan tekstit katoavat ketjusta. Tilalla näkyy teksti: "Tämän viestin lähetti JokuTosiÄrsyttävä, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin."

Eston purku on myös helppoa. Klikkaat "Omat asetukset", sitten "Ystävät ja vihamiehet" ja uudelleen "Vihamiehet". Lopuksi nimimerkki jonka haluat poistaa estolistasta.

Ihan näppärää jos haluaa seurata keskustelua, jota yksittäinen häirikkö piinaa. Näitä on tullut muutama vastaan eri alueilla. Noinniikun nimimerkkejä mainitsematta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat