Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Joo se pläsähytti kansalle kunnon laskun !

Ainaki minun oikeustaju sannoo, että se maksaa joka tillaa.
Eikö se "Jyrkiboi" tilannu siltä Himaselta sen tulevaisuus tutkimuksen pikkusen niinko omin luvin ?
Nyt siittä on tulossa miljoonalasku suomen kansalle !
Minusta tutkimus tilathin vähä niinko omin luvin, ilman kilpailutusta, ja oliko tutkimukselle eduskunna suostumus ?

Ainaki minun mielestä Katainen sais itte omillans maksaa tilauksensa.

Vahva epäluottamus koko Kataiselle,ainaki minulta.

Kommentit (3)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9240
Liittynyt18.8.2008

Just joo. Melkoista pelleilyä ja erityisen omituinen osoitus nykypäättäjien (ei pelkästään Kataisen) heikkoudesta.

Ollaan niin huonosti perillä maailman asioista eikä itse uskalleta olla mitään mieltä siitä kuinka maata on johdettava.

Ennen sentään oli poliitikoilla särmää ja raamia. Nyt pitää tilata ohjeet joltain kaulahuivipelleltä.

Etten paremmin sano. Haetaan konsultti kertomaan kuinka valtakuntaa on johdettava ja jo konsultista näkee, että taitaa sekin olla aika eksyksissä.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

En tiijjä, mutta ainaki minusta tuntuu melkoselta hommalta, jos kaverille hommathan miljoona tuloja
oikeasthan tyhjästä !
Onhan meillä tuollaisia tutkimuksia varten olemassa porukkaa , ja jokhainen yliopisto olis tehny vastaavan , ja taatusti halvemmalla.
Jos asija oikein menis niin poliitikon vastuu tuossa pitäisi toteutua, ja Katainen kaivaa rahat omasta tai kokoomuksen kukkarosta.Ajatelkaappa vaikka vihreitten ministerrin sekoiluja, taatusti ne ei maksanhet yhtäpaljon kansalle.
Mutta kun kyseessä on kokoomuspoliitikko , ei asiasta edes puhuta.
Mutta ei tuontapainen " hyväveli toiminta " kansan kustannuksella ole missään nimessä hyväksyttävää.
Jos asialla olisi ollu joku muu, vaikkapa Soini olis hänet kukaties lynkattu..
Tai joku sosdemi, niin puolueen kannatus olis ollu hetkessä alle kaikkien ennustusten.
Hyvä että saatas edes yhden edustajan eduskuntaan.
Mutta johan tällaiselle "lammasmaiselle porukalle" ko suomen kansa saapi näköihäns tehhä vaikka mitä, jos on kokoomuksen jäsenkirja taskussa.
Thyi helkatti, minua ällöttääm koko homma.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9240
Liittynyt18.8.2008
Aslak
En tiijjä, mutta ainaki minusta tuntuu melkoselta hommalta, jos kaverille hommathan miljoona tuloja
oikeasthan tyhjästä !
---snip---

Sitä vain, että "oikeasthan tyhjästä" on liian lievästi sanottu. Kyllä siinä maksettiin "tyhjästä".

Ei sillä. Kyllä nuo viisaat tekivät varmaan pirusti töitä. Siinä saattoi kaulahuivikin hiestyä. Onnettomat vain eivät tienneet, että yrittivät kantaa säkillä valoa pimeään tupaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat