Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viimeisimmän Hamilon kirjoituksen lukaistuani en voi kuin pudistella päätäni. En aio siteerata ketään, enkä aio sanoa samoja asioita mitkä ovat jo kertaalleen sanottu mm.Hamilon blogissa sekä Syksy Räsäsen viimeisessä blogipostauksessa jonka hän tälle palstalle kirjoitti.

Jos olisin lehden tilaaja, olisi tilaukseni päättynyt jo aika päiviä sitten. Mutta voinpahan äänestää omilla jaloillani mm.tämän äänestyksen luomalla sekä jättämällä tulevaisuudessakin lehden tilaamatta.

Sivut

Kommentit (27)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Hamilo käyttää nykyisin blogiaan ohjelmajulistukseen. Mielestäni se ei ole sopivaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27660
Liittynyt13.5.2005

En ole lukenut juurikaan Hamilon blogia enää sen jälkeen kun hän kertoi siellä, että vallassa on jonkinlainen kulttuurimarksilainen salaliitto. Hamilo ei ole siten ylettänyt blogissaan verkkomedian tai magneettimedian yläpuolelle vaan on jäänyt täysin samanlaiseen vainoharhaiseen hihhulimaiseen taantumaan. Tämä on harmi, sillä Hamilo osaa kirjoittaa erittäin informatiivisia ja hyviä tieteellisiä artikkeleita Tiede-lehteen, joita puolestani luen mielelläni.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Toope
Seuraa 
Viestejä24161
Liittynyt23.7.2006

Olen aina pitänyt Hamilon kirjoituksista. Pidän edelleenkin, vaikka kirjoitukset olisivatkin vähän politisoituneet, niinhän tekivät S. Räsäselläkin. Hamilolla on sanottavaa, ei siitä tarvitse toki aina pitää.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Toope
Olen aina pitänyt Hamilon kirjoituksista.

Uskon.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jos tämä saa kannatusta niin voi helposti kuvitella kuka tai ketkä pomppaa puskista kertomaan "No, mitäs mä sanoin".

Periaattessa sanon että Hamilo on pätevä kirjottamaan tiedelehden blogia.

Savustaminen ja jahti ei vaan ole mun mielestä se mistä pitäis saada kiksinsä.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Toope
Seuraa 
Viestejä24161
Liittynyt23.7.2006
-:)lauri
Aweb
Toope
Olen aina pitänyt Hamilon kirjoituksista.

Uskon.

...niin minäkin, vaikka mietin motiiveja.

Ehkä hänellä vain on sanottavaa...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Luin ensi kertaa Hamilon sepustuksia tämän ketjun innoittamana. Toki vain silmäillen, koska aikani on kallis.

Jätkä on kehityskelponen yksilö. Jos jaetaan populaatio susiin ja lampaisiin, Hamilo on susi koska osaa nähdä asioiden taakse.

Paljon liirumlaarumia, mutta joukossa satunnaisesti oivaltavaa, joskin jo vuosisatoja sitten kirjoihin painettua asiaa. Kysymys onkin siitä, että jäbä kirjoittaa Suomessa suomeksi, eikä angloksi. Jos kirjottaisi hän esim USA.ssa, luokiteltaisiin jutut Demokraatti-piireissäkin sosialistiagitaatioksi, kun taas Suomen media-kyldyyrissä kovan linjan oikeistolaiseksi.

Äänestäisin JAA, jos sivusto toimisi, mutta kenraali Error ratsastaa jälleen, eikä anna,

- Ubi bene, ibi patria -

koepallo
Seuraa 
Viestejä251
Liittynyt19.9.2008

Täytyy aluksi tunnustaa, etten ole viime aikoina kyseisen herran blogeja lueskellut, en tätäkään. Erimieltä oleminen on kuitenkin periaatteellinen taitolaji. Aika moni ei tunnu sitä hallitsevan, vaikka luultavasti itselleen vakuutteleekin omaa avoimuuttaan. Esitelkööt Hamilo ajatuksiaan miten haluaa. Voin olla eri tai samaa mieltä. Jos olen eri mieltä, varmaan koitan kertoa sen herra Hamilolle. Jonkun ennakkosensuurin vaatiminen (poistakaa Hamilon kirjoitusoikeudet) kuulostaa hieman väärältä keinolta olla eri mieltä.

Netissä on helppo kerätä rinki samaa mieltä olevia jonkun soraäänen ympärille. Kaipa tämä luo jonkinlaisen illuusion siitä, että kirjoittaja on mielipiteineen enemmistön puolella, eli siis todennäköisemmin oikeassa. Kaipa tästäkin on jotain psykologisia tutkimuksia tehty, tai ehkä sosiologisia? No en ole kumpikaan enkä jaksa etsiä nyt

Vierailija
Aweb
Hamilo käyttää nykyisin blogiaan ohjelmajulistukseen. Mielestäni se ei ole sopivaa.

Luin juuri Hamilon blogikirjoituksen: "Miksi 60-lukulainen ei ymmärrä nykynuoria", enkä huomannut siitä oma-ohjelmajulistusta. Hyvää analysointia siitä, miksi kansakunnat jakautuvat kahtia. Konservatiivisuus on vielä vallitseva, mutta kun aika kuuluu, niin arvoliberaalit pääsevät näyttämään, miten maailmaa makuutetaan. Onneksi mun ei tartte olla silloin enää täällä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005
jees
Ikävä kyllä luin blogin koska sitä joku niin vastusti. Skeidaahan se lähes poikkeuksetta on ja siellä kommentoivat luonnehäiriöiset pellet.

Siinähän pitää blogiaan.

Hahah! Just niin.

Tälläset kyselyt on jo lähtöjään vammasia, ja siksi kyllä. Tiede-lehti päättänee, kuka kirjailee ja kuka ei, ja seisonee valintojensa takana tai näyttää latua.

Mun tehtävä on vaan joko lukea tai olla lukematta. [size=85:1ky7odj9](sen "rasismi" jutun luin)[/size:1ky7odj9]

Jätän lukematta. Koska on muutakin tekemistä ja intressejä kuin lukea tyyppien blogeja.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
DedMoroz
jees
Ikävä kyllä luin blogin koska sitä joku niin vastusti. Skeidaahan se lähes poikkeuksetta on ja siellä kommentoivat luonnehäiriöiset pellet.

Siinähän pitää blogiaan.

Hahah! Just niin.

Tälläset kyselyt on jo lähtöjään vammasia, ja siksi kyllä. Tiede-lehti päättänee, kuka kirjailee ja kuka ei, ja seisonee valintojensa takana tai näyttää latua.

Mun tehtävä on vaan joko lukea tai olla lukematta. [size=85:x4nzecvt](sen "rasismi" jutun luin)[/size:x4nzecvt]

Jätän lukematta. Koska on muutakin tekemistä ja intressejä kuin lukea tyyppien blogeja.

Asiaa!

Itseasiassa semmoset ihmiset on aika pelottavia jotka vaan yhtäkkiä omassa päässään päättää että tuo henkilö ei ole pätevä tekemään sitä tai tätä ja pyrkivät agitoimaan muutkin väitteensä taakse. Kuitenkin kuin on kysymys itselle erittäin pienestä asiasta. Joku vaan on ärsyttävä tai ajatusmaailmat ei täydellisesti kohtaa niin yritetään potkia henkilö pois.

Vielä sairaamaksi sen tekee kaikenmoisten jahtien käynnistäminen ja asian periaatteellisella tasolla voittaminen.

Voisin kuvitella että ihmiset jotka omaa noita "peräänatamattomia" piirteitä ovat varsin kelvokkaita työmaakiusaajia ja simputtajia oman tahtonsa perille viemisessä sekä esimiesasemassa saavat aikaan suurta vahinkoa.

Kyllä muakin vituttaa Syksy Räsäsen pystytukka kuvassa, mut pitäiskö se siksi potkia pois kun mua vituttaa?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat