Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Naiset eivät osaa pyytää palkkaa tai neuvotella kunnolla. Naiset pitävät automaattisesti miehen tuloja myös naisen tuloina.

Eli laskevat mitä mies tienaa, niin eivät osaa omasta palkastaan huolehtia. Miksi naisvaltaisilla aloilla on pääsääntöisesti matalampi palkka?

Kommentit (3)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Arvon Tiedemies, mikset valistuneena älykkönä vaivaudu ensin selvittämään onko jo entuudestaan aihetta käsitteleviä viestiketjuja luotu kontekstin mukaisesti aiheesta?

Esim. Googleen voi tehdä täsmähaun kirjoittamalla komentokäskyn site:www.tiede.fi naisten euro.
Esim. jos haluat löytää Kimi Räikkösen vain ja ainoastaan iltalehden sivuilta kirjoita site:www.iltalehti.fi Kimi Räikkönen.

Sattuu sydämeen kun sinä olet niin itsekäsvä ettet ota muita huomioon.

-

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28076
Liittynyt13.5.2005
mluluke
Kun myyjä Siwan kassalla antaa minulle rahasta takaisin niin mistä voi tietää onko nuo vaihtorahat miesten vai naisten euroja?

Niiden täytyy olla naisten euroja kun nainen on kassalla. Minulle kun syntyy toisinaan käsitys, että kyseinen kassaneiti olisi velkaa minulle vaihtorahojen lisäksi myös treffit. Mieskassojen kohdalla kyseistä fiilistä ei ole syntynyt koskaan. Tosin käyn harvemmin Siwassa, joten en voi olla täysin varma sopiiko samat filikset Siwaan kuin mitkä minua jahtaavat k-marketissa. Toistaiseksi olen ollut esittämättä vaatimustani, mutta tietysti jos hinnat nousevat markkinoilla, voi olla, että nyt harjoittamani hyväntekeväisyys loppuu kuin seinään.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat