Palstan epämiellyttävin /ärsyttävin avatari.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänne.
Eronnut ja liittynyt on mun mielestä pahimmat.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija
borri317
Tänne.
Eronnut ja liittynyt on mun mielestä pahimmat.

Omani on vain eräänlainen vastine Liittyneen aiemmalle kuulemma
jo Bannatulle avatarille.(epäilen vahvasti)
Myös allekirjoitus on vastine Liittyneen tapaisille
rasisteille.

Tuo omasi (borri317) rikkihapon roiskima naama on myös aika iljettävä.

Vierailija

Eikö borrin oma avatar ole aiheuttanut riittävästi reaktioita (mitä sillä selvästi on haettu) kun piti vartavasten tällainen threadi avata?

Vierailija
Eronnut

Eikös se ole kuppainen naama? Ainakin joku sukupuolitauti aiheuttaa tuollaisia "oireita".

Vierailija
Olen
Eronnut

Eikös se ole kuppainen naama? Ainakin joku sukupuolitauti aiheuttaa tuollaisia "oireita".

Siinnä on kuppa. Mun avatari ei oo epämiellyttävä mutta avatarit joissa on vauva on oksettavai. En voi lukee eronnee viestejä avatari takia.

Vierailija

Borrin avatari on mielestäni niin vastenmielinen, etten viitsi edes lukea borrin juttuja. Tulee oksettava olo joka kerta. Harmittaa se ettei voi kaikkia aiheita selailla täydellisesti.

Jos pyydän oikein kauniisti niin voisitko vaihtaa avatarisi?

Vierailija
nimetön
Borrin avatari on mielestäni niin vastenmielinen, etten viitsi edes lukea borrin juttuja. Tulee oksettava olo joka kerta. Harmittaa se ettei voi kaikkia aiheita selailla täydellisesti.

Jos pyydän oikein kauniisti niin voisitko vaihtaa avatarisi?

Vauvat on paljo pahempia.

Vierailija

Eikö tuo Borrin avatar ole jokin muumio tai jäätyneen ja kuivuneen ihmisen kasvoista otettu kuva.

Täytyy myöntää että se on epämiellyttävän näköinen ja sen vuoksi jätän Borrin jutut usein lukematta.

Kirjoittajaa vastaan minulla ei ole mitään, mutta tuo kuva...

Kummallista kun asiaa miettii vähän tarkemmin.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minäkin inhosin tuota borrin avatarta aluksi. Nyt olen jo tottunut siihen. Mielestäni borrin kirjoitukset sopivat hyvin yhteen tuon avattaren kanssa, joten se on oikeastaan aika tarkoituksenmukainen. Jos pidät/et pidä tuosta avattaresta, suhtaudut ehkä samoin borrin kirjoituksiinkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat