Viestejä295

Tiede-lehden verkkosivut siirtyvät uudelle alustalle lähiaikoina, mikä tuo mukanaan muutoksia myös keskustelupalstalle. Tunnukset säilyvät edelleen, mutta vastedes kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella. Tämän takia jokaisen keskustelijan kannattaa pian päivittää tunnukseen liittyvä sähköpostiosoitteensa niin, että se on toiminnassa ja että itse tietää, mikä se on. Kun toimii näin ajoissa, keskustelun jatkamisen pitäisi onnistua kivuttomasti uudistuksen jälkeen. Jos kuitenkin yhteen sähköpostiosoitteeseen liittyy useita tunnuksia, uudistuksessa vain yksi jää jäljelle. (Itseasiassa yhteen emailiin ei ole tähänkään saakka voinut littyä kuin yksi tunnus.)

Keskustelua täällä.

m3

Sivut

Kommentit (30)

Messmaker
Viestejä438

Ei kyllä toimi mitenkään tuo sähköpostin uusiminen, herjaa vaan että "sähköpostiosoite on jo käytössä", laittaa siihen kenttään sitten mitä vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aikas on Per Ceestä tämä uusi leiska. Kankeelta vaikuttaa jo katsoakki. Mitään ei tunnu löytyvän ja kokonaisuus palstasta on kokonaan hävinny.

Näköjään on hävinny Syksy Räsänenki.

jussipussi
Viestejä62840

Vasen aivopuolisko haluaa istua esim bussissa vasemmalla puolen ja katsoa oikealle viistoon. Saisiko keskusteluketjun siirrettyä oikeaan reunaan, "tieteelliset seikat puoltaa oikeaa kaistaa"

salai
Viestejä8235

Ketjun viimeisimmän viestin kellonaika on hävinnyt, eikä siihen voi suoraan hypätä mitenkään?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Puuhevonen
Viestejä6653

Nähtävästi peukuttamista ei voi undoa eikä näe kuka peukuttaa.

Kuvien liittäminen taitaa olla kokonaan tuhottu, joten taitaa ennakkovaikutelma olla, että Tiede.fi ei enää halua tukea keskustelua. Jännä ihmisissä, että Tiede.fi maksoi tästä varmaan tuhansia euroja, jotta foorumisohftasta tehtäisiin mahdollisimman primitiivinen.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Puuhevonen
Viestejä6653

Sivutuksesta on tehty entisestäänkin kammottavampi eli vain kymmenen viestiä per sivu. Pitäisi ampua se kuka keksi idean sivuttamisen idean ylipäänsä, koska hänellä ei ole käsitystä käyttäjäystävällisen käyttöliittymän suunnittelusta. Defaultti pitäisi olla, että viimeisellä sivulla näkyy 20–40 uusinta viestiä ja tarvittaessa enemmänkin.

eskimo
Viestejä1521

Vähän hajanainen Suomi24-vaikutelma. Ei niin selkeä. Aivan kuin olisi keskustelu nyt pikkasen sivuosaan viety.

Kai sitä tottuu? En tiedä.

Juha Myllärinen, Lappeenranta

salai
Viestejä8235

Kuvaa voi näköjään zoomata ruudussa:

mutta voiko useita kuvia laittaa?

Höh, esikatselu näyttääkin koodit ja tämä kirjoitusikkuna (muokkaustila) esikatselee?

eskimo
Viestejä1521
peikko763

Minustakin noita mainoksia voisi olla vähemmän... nythän se keskustelu on vain pienessä ikkunassa täällä :/

Taitaa olla kaupallisen puolen vitsaus.

Juha Myllärinen, Lappeenranta

Sivut