Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhä useammin on korjauksia korjausten perään YLEn nettiuutisissa.

tunareitako ne on vai mistä se johtuu??
Esimerkiksi tänään: "vetävän pois... "

*********Torstaina ilmoitettu takaisinveto on yksi suurimmista Volkswagenin historiassa.

Päivitetty klo 18.08: Korjattu otsikkoon ja juttuun Volkswagenin kutsuvan autoja huoltoon, eikä vetävän niitä pois.
Lähteet: AFP Jessikka Aro Yle Uutiset *******

edit: pari kirotusvihrettä

Kommentit (2)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Kaikissa nettimedioissa on lyhyessä ajassa heikennyt taso ratikaalisti. Aivan kuin uutisia tekisivät kouluikäiset vapaa-ajallaan. Sanasto/ termit on ihan hukassa ja päivittäin törmää tahattomaan komiikkaan sen vuoksi monta kertaa. Joutuu isossa osassa juttuja ikään kuin kääntämään suomeksi yrittämällä asiayhteydestä päätellä mitä kirjoittaja olisi voinut tarkoittaa. Sen päälle sitten ne tyyppilliset kommentit niin hohhoijaa.

Taustalla lie harkittu pyrkimys saada ihmiset turhautumaan ja valumaan maksullisiin versioihin ja printtiin.

- Ubi bene, ibi patria -

iMuke
Seuraa 
Viestejä1347
Liittynyt13.3.2008

Samaa mieltä olen. Uutisia pitää joskus tosiaan yrittää tulkita ja tuo PR:n ajatus ihmisten paimentamisesta paperilehtien lukijoiksi tai maksullisiin palveluihin kuullostaa lähes uskottavalta. Niiden kommenttien lukemisen olen lopettanut jo aikaa sitten. Keskimäärin yksi kommentti sadasta on järkevä ja ainakaan minun viitseliäisyyteni ei riitä sen yhden fiksun kommentin etsimiseen sieltä saastan seasta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat