Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mikä kasvattaa rinnat?
Estrogeeni on naishormoni ja testoseroni mieshormoni.
Rintojen koko kai on geneettistä, mutta myös hormonaalista?

Runsaasti testoseronia saa tuntemaan reiluuden tunnetta (oli joku juttu myös tiedelehdessä).
Tekee oikeudenmukaisia päätöksiä ja estrogeeni taas on reviirinhallintahormoni. Hormoneja käyttävän urheilijan testosteroni taso myös vaikuttaa estrogeeni toasoja nostavasti. Eli agressiokäyttäytyminen ei välttämättä johdukkaan testosteronista vaan estrogeenistä.
Molempia hormoneja tarvitaan sekä miehellä että naisella.
Onko geneetisesti samantaustaisten suuririntaisten naisten esrogeenitasot korkeammat kuin pienirintaisten?

Monesti kuuulee kertomuksia että suuririntaisia naisia on lapsuudessa seksuaalisesti ahdisteltu.
Joku on ”vatkannut tissiä” nuorella iällä ja siitä on jäänyt elinikäinen trauma.
Ahdistellaanko isorintaisia tyttöjä nuoruudessa enempi kuin pienirintaisia?

Isorintaisia naisia myös tuijotetaan.
Huomiota saa ja keskustelessakin saattaa mihen katse hairahtua suoraan tuijotukseen rintoihin. Tunteeko isorintaiset naiset miehen katseen rinnoissaan häiritsevämpänä kuin pienirintaiset?

Isorintaiset naiset saavat miehen huomion.
Oppivat käyttämään fyysisiä avujaan jo hyvin varhaisessa iässä. Tietävät kuinka vedellä naruista ja kuinka saada mies kierrettyä pikkusormensa ympäri.
Onko isorintaiset naiset yleisemmin käyttämässä seksuaalista valtaa kuin pienirintaiset?
Suuttuvatko isorintaiset helpommin mikäli eivät saakkaan tahtoaan lävitse?

Tässä väittämiä, ajatuksia ja kysymyksiä.
Ei epäilystäkään, ne on helppo repiä riekaleiksi ja joukossa saattaa olla suoranaista väärääkin tietoa.
Haluan kuitenkin herättää keskustelua rintojen koon vaikutuksesta naisen käyttäytymiseen ja suhtautumiseen miehiin, mikäli siellä mitään kytköstä edes on.

Itsellä on mennyt useasti sukset ristiin juuri isorintaisten naisten kanssa. Niin live elämässä kuin netissäkin. Pienirintaisten tai normaalikokoisten naisten kanssa ei juuri koskaan.
Eli voiko olla kyseessä esimerkiksi joku hormonaalinen toiminto jonka ”haistaa” ja synkka menee pieleen vai mistä moinen?
Yritänkin hakea mahdollista yhdistävää tekijää tai todisteita siitä että päättelyni on virheellistä.

Sivut

Kommentit (144)

SamikoKu

Itsellä on mennyt useasti sukset ristiin juuri isorintaisten naisten kanssa. Niin live elämässä kuin netissäkin. Pienirintaisten tai normaalikokoisten naisten kanssa ei juuri koskaan.
Eli voiko olla kyseessä esimerkiksi joku hormonaalinen toiminto jonka ”haistaa” ja synkka menee pieleen vai mistä moinen?
Yritänkin hakea mahdollista yhdistävää tekijää tai todisteita siitä että päättelyni on virheellistä.

Ai tääkö oli se sun teoria? Ja minä ilkeästi meni rikkomaan sitä vastaan? En voi sanoa harmittelevani asiaa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

On tullut sellainen vaikutelma asenneilmastosta että isorintaisia pidetään jotenkin hyväntuulisina, rempseinä, ellei peräti iloluontoisina. Ehkäpä rempseyttä kehittyy persoonallisuuteen jos nainen joutuu jatkuvasti olemaan hippasilla häntä vahtaavien miesten kanssa, joillekin ihmisille ronski ote on se valinta kun pitää pitää puolensa. Iloluonteisena puolestaan pidetään naista joka auliisti esittelee sulojaan (ääripäänä vaikkapa edesmennyt laulajatar Kikka?)

Jotenkin olen saanut käsityksen että pienirintaiset naiset ovat tai heitä pidetään vähän outoina ja oikuttelevina, vaikeina ihmisinä. On helpompi kuvitella pienirintainen nainen ailahtelevaksi taiteilijaksi ja isorintainen nainen turvalliseksi muusaksi, vaikka varmaan tämä kuulostaa aika epäoikeudenmukaiselta isorintaisia kohtaan? Mutta jos pelkillä kehon muodoilla saa helposti elämässä kaikenlaista etua, niin miksi suotta vaivautua kehittämään mitään varsinaisia kykyjään? Täten pienirintainen nainen olisi jotakuinkin samassa asemassa kuin keskivertomies, keholla ei pärjää, joten pakko pärjätä jollain muulla.

Mutta mistäpä minä tiedän. En ole kiinnittänyt huomiota asioita aikaan saaneiden naisten rintavarustukseen. Kottikärryillä kärrättäviä rintoja kai yhdelläkään merkittävällä naisella ei ole ollut, tai se olisi jäänyt mieleen?

Sen olen omassa elämässäni huomannut että kyllä sekä iso- että pienirintaisia naisia ahdistellaan. Mutta ehkä eri syistä? Istuin itse 90-luvulla kerran terassilla (pienien rintojeni kanssa) lukemassa kun siinä sitten pällisteli loitompaa joku keski-ikäinen mies. Tuli pöytääni ja pyysi että kertoisin mielipiteeni hänen hautajaisia varten kirjoittamastaan puheesta. Minä kun en kellekään kumminkaan edes osaisi sanoa että häivy, luin sen puheen, enkä siitä mitään muista. Mutta sen muistan että tyyppi alkoi heittämään teoriaa että pedofiilit tykkäävät pienirintaisista naisista koska nämä käyvät lapsen korvikkeesta. En tiedä sitten viittasiko tyyppi kauttarantain itseensä. Tai että olisiko pitänyt olla jotenkin otettu. Tai ovatko minua (samalla 90-luvulla) häiriköineet miehet sitten olleet salapedofiileja.

Itse olen aina nauttinut siitä että on A-kuppi (ajoittain ei aina sitäkään), ei tarvitse pitää mitään hihnaviritelmiä kun vihaan kiristäviä ja puristavia vaatteita, ja saan helposti jopa hiihtohaalarin olkaimista toisen olkapään kipeäksi vaikka miten hölläksi olkaimen säätäisin. Nakuiluluontoisella nettisaitilla on myös käynyt selväksi että jotkut miehet ovat lääpällään kankaan alta tököttäviin nänneihin, joten kyllä pienirintainenkin pystyy rinnoillaan vokottelemaan, jos tykkää. Itselleni ei tullut elämäni varrella koskaan mieleenkään että olisin jotenkin rivosti tyrkyllä sen takia että en pidä liivejä. Nyt tiedän sitten senkin, ja se voi tuntua kiusalliselta kun en edelleenkään halua liivejä pitää vaikka miten olisi tököttävät nännit.

Jos joku tuolla ihan normaalissa menossa vaikkapa keskikesällä nimenomaan haluaa nännejäni kyylätä niin ihan sama. Kai se on sitten vähän sama juttu kuin se että jollakin naisella kyylätään niitä rintoja niiden koon vuoksi. Itse en tuijottele miesten haarovälejä, enkä kovin usein takalistojakaan normaalissa elämänmenossa. Kaiken kaikkiaan minulle asia menee niin että katsoa saa vaan ei koskea (spesiaalitapaukset poislukien).

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012

En ole huomannut rintojen vaikuttavan siihen miten tulen toimeen naisten kanssa. Mutta muhkumpiperäisten leidien seurassa tunnun viihtyvän parhaiten.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010
emp
SamikoKu

Ai tääkö oli se sun teoria? Ja minä ilkeästi meni rikkomaan sitä vastaan? En voi sanoa harmittelevani asiaa.

Niin nyt on sitten yksi pienirintanenkin joukossa jonka kanssa rattaat hiertää.
Niinkun nyt tämäkin viesti ja liki kaikki muut. Pientä vittuilua ja piikittelyä koko ajan. En tiedä tunteeko juku muu samoin mutta kun sanoit että ihmiset kuvitelee sinut toisenlaiseksi kun todelisuudessa olet.
Aluksi minulla oli mielikuva että ole jonkun toimiston pikkupomo, ryhmyri tai osastopäälikkö joka johtaa alaisiaan omalla savustusmeiningillä ja pikku pelolla perseessä, my way or highway tyylillä. Sitten mainitsit jotain työssä seisomisesta niin heti tuli mieleen asiakkaille vittuileva Finnairin lentoemo. Sitten kun tuli tätä tassijuubaa niin mieleen tuli perheen hemmoteltu ainoa kakara joka on "luonut uraa tanssimalla".

Eli melkosen negatiiivisia kuvia siis. Se johtuu tyylistäsi kirjoittaa. En tiedä minkälaisia kuvia muille syntyy, mutta nämä minulle. Luultavasti omatkaan kuvasi minusta ei ole juuri mairittelevammat.

Liekkö sitten kysymys "taisteluhormonin" korkeammasta määrästä.

SamikoKu
emp
SamikoKu

Niinkun nyt tämäkin viesti ja liki kaikki muut. Pientä vittuilua ja piikittelyä koko ajan. En tiedä tunteeko juku muu samoin mutta kun sanoit että ihmiset kuvitelee sinut toisenlaiseksi kun todelisuudessa olet.
Aluksi minulla oli mielikuva että ole jonkun toimiston pikkupomo, ryhmyri tai osastopäälikkö joka johtaa alaisiaan omalla savustusmeiningillä ja pikku pelolla perseessä, my way or highway tyylillä. Sitten mainitsit jotain työssä seisomisesta niin heti tuli mieleen asiakkaille vittuileva Finnairin lentoemo. Sitten kun tuli tätä tassijuubaa niin mieleen tuli perheen hemmoteltu ainoa kakara joka on "luonut uraa tanssimalla".

Eli melkosen negatiiivisia kuvia siis. Se johtuu tyylistäsi kirjoittaa. En tiedä minkälaisia kuvia muille syntyy, mutta nämä minulle. Luultavasti omatkaan kuvasi minusta ei ole juuri mairittelevammat.

En ole ainoa lapsi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
SamikoKu
emp
SamikoKu

Erottuisiko emp sinulle millään tavalla muista kirjoittajista, jos hän olisi mies? Ei minun mielestäni. Toisaalta taas kaikkien nettivuosieni varrella olen tuon tuostakin havainnut joidenkin miespuolisten kirjoittajien käyttäytyvän tavoilla joita useimmiten liitetään naissukupuoleen.

Ehkäpä meidän mielemme eivät aina, tai eivät kaikkien kohdalla, olekaan niin naismaisia tai miesmäisiä kuin kehon sukupuolen perusteella jotenkin oletetaan, odotetaan tai jopa vaaditaan olevan. Kannattaa yrittää kasvaa sen yli että odottaa ihmisiltä jotain tiettyä toimintatapaa, koska silloin usein pettyy tai yllättyy (ja jotkut eivät niistä pettymyksistään pääse niin millään yli, kuten esim. käy miehille jotka olettavat että heille kuuluu kiva ja kiltti side kick -tyyppinen nainen tukemaan ja turvaamaan kotioloja).

Innoistuinkin sitten pohdiskelemaan asioita jotka sopivat ennemmin tänne:

post2077283.html#p2077283

Amerikkalaisten miesten mieltymys suuriin daisareihin on suorastaan surullisen kuuluisa. Ehkäpä he sitten tosiaan hakevat naisesta myöntyväisyyttä - eihän hyvä äiti (isot rinnat = äidillinen nainen?) lapseltaan mitään kiellä...

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28076
Liittynyt13.5.2005

Jos erottuu rintavarustuksellaan porukasta, sitten erottuu. Isot rinnat ovat tietysti aina huomion kiinnittäjä siinä missä mikä tahansa muukin asia, jolla erottuu ryhmästä. Muistan kuitenkin lukeneeni jostain, että rintojen muhkeus vetoaa seksuaalisesti enempi konservatiivisiin miehiin kuin liberaaleihin miehiin. Vaikka voisin tuollaisen arvion hyväksyäkin tietynlaisten stereotyyppi-käsitysteni perusteella, en ole varma mistä tuon luin. Eli tämä voi olla myös puhdas kaupunkilegendakin.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011
Rousseau
Itse olen aina nauttinut siitä että on A-kuppi (ajoittain ei aina sitäkään), ei tarvitse pitää mitään hihnaviritelmiä kun vihaan kiristäviä ja puristavia vaatteita, ja saan helposti jopa hiihtohaalarin olkaimista toisen olkapään kipeäksi vaikka miten hölläksi olkaimen säätäisin. Nakuiluluontoisella nettisaitilla on myös käynyt selväksi että jotkut miehet ovat lääpällään kankaan alta tököttäviin nänneihin, joten kyllä pienirintainenkin pystyy rinnoillaan vokottelemaan, jos tykkää. Itselleni ei tullut elämäni varrella koskaan mieleenkään että olisin jotenkin rivosti tyrkyllä sen takia että en pidä liivejä. Nyt tiedän sitten senkin, ja se voi tuntua kiusalliselta kun en edelleenkään halua liivejä pitää vaikka miten olisi tököttävät nännit.

Jos joku tuolla ihan normaalissa menossa vaikkapa keskikesällä nimenomaan haluaa nännejäni kyylätä niin ihan sama. Kai se on sitten vähän sama juttu kuin se että jollakin naisella kyylätään niitä rintoja niiden koon vuoksi. Itse en tuijottele miesten haarovälejä, enkä kovin usein takalistojakaan normaalissa elämänmenossa. Kaiken kaikkiaan minulle asia menee niin että katsoa saa vaan ei koskea (spesiaalitapaukset poislukien).

Aika tiiseri olet, ei ihme, että pedofiilit pörrää ympärillä. Mutta mitä itse asiaan tulee, niin kyllä minua enempi säälittää nuo isompiryntäiset. Itse en voisi kuvitellakaan kanniskelevani useiden kilojen rintareppuja päivät pitkät. Niska tulee kipeäksi vähemmästäkin. Tämä on taas yksi asia, joka vie pois uskoa Luojan suunnittelutaidoista vähän saman tapaan kuin riikinkukkojen pyrstöt: miten joku seksuaalinen houkutin voi ollakin suorastaan vahingollinen. Ymmärtääkseni isot rinnat eivät edes toissijaisessa käyttötarkoituksessaan ole kovin kätevät.

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

Onhan se joo aina jotenkin houkuttava ajatus, että jos voisi jostain tietystä asiasta vetää johtopäätöksiä siihen, millainen ihmisestä tulee. Kun sitä pyrkii ymmärtämään maailmaa ja ihmisiä ympärillään, että miksi ne on sellaisia kuin ovat. Harmi vaan kun tuollaiset johtopäätökset taitavat aina olla liian yksinkertaistavia. Se kun taitaa olla äärimmäisen monimutkainen juttu, että miten ja miksi päädymme sellaisiksi kuin olemme.

Isot rinnatkin on luullakseni sellainen juttu, että niistä on sekä etua että haittaa. Ja jos kuvitellaan joku kasvoiltaan susiruma ja vaikka vielä kyttyräselkäinen mutta isorintainen nainen, niin enpä luule, että ne rinnat siinä auttavat saamaan myönteistä huomiota miehiltä(kään). Veikkaanpa, että nättikasvoinen, normaalivartaloinen ja pienirintainen saa reilusti enemmän myönteistä huomiota. Ja kyllä muuten pienirintaisiakin tyttöjä ahdistellaan, että ei ne rinnat ainakaan ainoa siihen vaikuttava seikka ole.

Sellainen, mitä itse aina ajattelen ihmisiin vaikuttavana asiana on se, miten helpon elämän he ovat eläneet. Itse huomaan toistuvasti, että jos pidän jotain ihmistä kiinnostavan oloisena, niin sellaisella ihmisellä on usein (/aina?) ollut elämämässä jotain tavallista suurempia vaikeuksia. Sellaisissa ihmisissä on jotain moniuloitteisuutta tai jotain sellaista säröä tai jotain... Mutta sekään ei ole mikään yksioikoinen asia, mitä vaikeudet tekevät ihmisille. Joistain tulee vain katkeria ja kyynisiä ja joistain ajattelultaan avaria ja joustavia, elämää ymmärtäviä ihmisiä. Ja lopuista kai jotain siltä väliltä. 

Tai jotain. Jos tän lätinän tohon tissiaiheeseen jotenkin haluaa liittää, niin voihan sitä ajatella, että ehkä jotkut isorintaiset sitten ovat saaneet kaiken elämässä helpolla. Plaah.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Oikeasti se vaan tuntui jotenkin niin pöhköltä kun eka tyyppi tuli höpisemään jotain nänneistäni ekshibitionistisivustolle toppi/pöksy-tyyppisen kuvan laitettuani. En ollut tullut itse edes ajatelleeksi että joku jotenkin niihin "takertuisi", mutta nytpä sitten, vasta nelikymppisenä, tiedän tämänkin. Ennemmin olin olettanut että pidetään jotenkin hippinä jos juoksentelee rinnat valtoimenaan vispaten ilman rintaliivejä. Vaikka ei ne kyllä siis itselläni pahemmin vispaile, kun ei ole sitä materiaalia mikä hytkyisi tai tuulessa lepattaisi.

Luin jostain että vanhemmiten rintarauhaskudos korvautuu rasvalla. Ei siis tullut yllätyksenä että omatkin rinnat ovat nykyään jotenkin löllömmät eli pehmeämpää materiaalia. Kai ne sitten roikkuisi navassa asti jos olisivat olleet isot.

Tarvittaessa isken semmoiset silikonilätkät jotka pysyvät rinnoissa kiinni tahmean pintansa avulla, jos on välttämätöntä välttää nännien törrötystä. Kuten esim. nettideittiä varten otetussa kokovartalokuvassa, jossa pitää olla sen verran tyrkky että saa kiinnostusta aikaiseksi (vartalon hoikkuu pitää näkyä), mutta ei niin tyrkky että saa vain kaikki pervopetterit kimppuunsa. Vaikka saahan ne silti. Esiintyi miten hyvänsä, riittää että on merkattu sukupuoleksi "nainen".

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Apropoo, miten mahtaa olla miesten kohdalla että mikä osa kehosta heillä mahdollisesti jotenkin erityisesti vaikuttaisi persoonallisuuteen? Jos ei nyt kumminkaan tarttuisi siihen iänikuiseen navan alapuolelta löytyvään osaan, niin katsoisin että lihasten määrä tuntuu miehillä sekoittavan heidän oman päänsä. Joko sen takia että sitä on liian vähän tai sen takia että sitä on liian paljon. Ne jotka katsovat etteivät saa lihaksia aikaiseksi itkemälläkään hirttäytyvät siihen omaan alemmuuskompleksiinsa ja se siitä sitten, elleivät tao nörtinkyvyillään rahaa läjäpäin.

Ne taas jotka keräävät lihaksia pullistelemaan joka paikkaan tuntuvat usein siinä samalla keräävän myös kusta päähänsä. Ainakaan itseäni lähestyneistä muskelityypeistä (netissä tietty, tosielämässähän tämmöistä ei tapahdu) ehkä yhtä lukuunottamatta yksikään juippi ei ole kovin kauaa jaksanut olla kovin asiallinen. Nämä polttavat kiihkeimmin päreensä jos eivät saa joka muijalta pesää...

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013
Rousseau

Tarvittaessa isken semmoiset silikonilätkät jotka pysyvät rinnoissa kiinni tahmean pintansa avulla, jos on välttämätöntä välttää nännien törrötystä. Kuten esim. nettideittiä varten otetussa kokovartalokuvassa, jossa pitää olla sen verran tyrkky että saa kiinnostusta aikaiseksi (vartalon hoikkuu pitää näkyä), mutta ei niin tyrkky että saa vain kaikki pervopetterit kimppuunsa. Vaikka saahan ne silti. Esiintyi miten hyvänsä, riittää että on merkattu sukupuoleksi "nainen".

Ai siis kun laittaa tollaisa kuvia itsestään nettiin, saa pervopettereitä kimppuunsa?! Eipä olisi arvannut, mutta hyvä tietää, kiitos kun varoitit!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat