Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Olen nyt ollut juomatta kohta 2kk. Erikoislääkäri määräsi alkon käytön lopettamisen tyystin, vähentäminenkään ei kuulemma riitä. Minulle tehtiin useita tutkimuksia, verikokeita, ultraa, TT-kuvaus. Menin lääkäriin kun olin laihtunu parissa vuodessa 20 kg, vain luuta ja nahkaa oli rupissa, ja voimat olemattomat. Sanoi että kaikki mun vaivat johtuu alkoholin liikakäytöstä. Löytyi sieltä kyllä munuaisesta pieni kasvainkin, mutta se ei kuitenkaan johda laihtumiseen selvitti sitten urologi, kait se leikataan kohta. Eikä se netin mukaan liittyisi alkon käyttöön, tupakoimiseen on havaittu jokin yhteys. Löytyikin sattumalta niistä TT-kuvista, kuten kuulemmma useimmat munuaiskasvaimet, kun eivä muuten oireile.

Alussa oli kumma olo kun en ilta kuuden jälkeen saanut totuttua viiniannostani, aivot kaipasi sitä, mutta Diatsepaameilla meni aika lailla ohi se vaihe. Nyt olen alkanut kuntouttaa itseäni sitä leikkausta varten kun on kuulemma aika vaikea tapaus, oli niissä kuvissa ihan maksan vieressä, koski siihen. Tupakan kulutus on lisääntynyt ja päätä särkee harva se päivä, siihen auttaa 600mg ibuprofeiinia. Syönyt olen rankasti, niin paino onkin noussut nelisen kiloa.Laiha olen silti, kun normaalipaino olisi n.70kg. Herään aamulla aikaisin, n.4-6 tuntia aikaisemmin, kuin ennen. Muisti ja luovuus on tuntuneet heikentyneen tai katoavavan. Siihen olen kyllä jäävi itse sanomaan mitään, siltä vaan tuntuu.

Jotain huumaavaa ainetta pitäisi kyllä saada, kokeilin ilokaasua, mutta minusta se ei vaikuttanut mitenkään. Kannabistakaan ei ole saatavilla nyt ja se on liika kallistakin, kun rahat menee sairauksien tutkimiseen ja jotku kalleimmat psorin hoitoon.

Lierikki Riikonen

Kommentit (3)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Olisko käynyt niin, että vanhemmiten vaan ihmisen unentarve vähenee, ja kun viinikerhostanut, niin ei vaan ole tuota huomannu. Sama homma muistin ja luovuuden kanssa kai.

Mutta no, onpahan sulla nyt sitten enemmän aikaa tehdä niitä juttuja, mitä on vielä tekemättä

Tsemppiä ja voimia! <3

[size=85:2b888uwy]Puolen vuoden kuluttua tuskin muistat tätä aikaa ja asiat soljuu jo omalla painollaan. Luontevasti. Tai ainakin luontevammin kuin nyt tuntus näin äkkiseltään arvellen.[/size:2b888uwy]

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Katotaan nyt ensin selviänkö siitä leikkauksesta elossa. Köpönenkin kirjoittaa ens keväänä, niin pitäs kyllä toivoa parasta. Toissapäivänä kävin sydämen ultrassa, niin se ainaki toimii kunnolla. Onhan siihenkin kyllä lääkitys, joka tuntui sitte olevan kohallaan. Ei ole kuitenkaan ihmeenpää masennusta tai sellaisia oireita.Olisi kyllä projekteja, varsinkin yhden kirjan käännöstyö on kesken, mutta siihen en jaksa nyt keskittyä. Kiiitos huomaavaisuudestasi DedMoroz.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Altian toimitusjohtaja sai potkut ja erorahat, minun syyni se ei voi olla kun yleensä lipittelin avokkaan tekemää hyvää kotiviiniä.Tai hetkinen, tietenkin olen syyllinen, kun en hakenut juomiani Alkosta kuten isänmaallisen kansalaisen kuuluisi tehdä. Etelässä ostavat viinansa Virosta taas. Sekin on epäisänmaallista toimintaa.
http://yle.fi/uutiset/altian_toimitusjohtajalle_potkut/6945730

Lierikki Riikonen

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat