Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Sanokaa mulle sitte ku se näkyy paljaalla silmällä ja sanokaa kans että missä ilmansuunnassa, millä korkeudella ja mihin kellon aikaan Oulussa.

Kiitos!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (55)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Mää en osaa käyttää tuota laskuria

Haluan vaan nähä sen ISONin.

Mä halluun vaan kuvata sen ISONin Maanantaina 25.11 näyttäs täällä olevan mahdollisuuksiakin. Täytyy tehdä suunnitelma ja puhdistaa linssit

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2703
Liittynyt12.9.2012

Toivotaan, että joku näppärä nörtti laatisi ja lataisi verkkoon Suomen kartalle eri päiville jonkinlaisen käyrästön , mistä näkyisi suunta, korkeus ja oletettu kirkkaus (kiikarit taitaa silti olla tarpeen).
Tästä linkistähän http://theskylive.com/ephemerides-compu ... 265|fov|67
näkee missä komeetta on nyt ja jos asianomaiset tähdet näkyy niin tietää paikan josta etsiä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8613
Liittynyt16.3.2005

Minulla on Ursasta saatu kuva päivämäärineen työpöydän taustakuvana.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
block52
Latasin eilen android-tabletille tämän:
https://play.google.com/store/apps/deta ... .stardroid
Toistaiseksi ISON ei näy siellä, mutta tuon avulla on helppo tarkistaa tähtikuvioiden perusteella mistä se löytyy. Eikä tarvitse juosta sisään koneelle ja ulos kyttäämään vuoronperään.

Hei kiitos! Latasin tämän ja nyt pitää varmaan mennä polttaan ylimääränen kessu ja ottaan suuntimaa partsilta!

Ja näppärä mode on ehtinyt otsikonkin muokata, kylläpä nyt kelpaa

Hämmentää.

Vierailija

Tuo kurapaakku ei taida tulla enää takaisin, kun nopeus oli aamulla katottuna jo jonkin verran yli 61km/s eikä ihan ole vielä Merkuriuksen etäisyydellä auringosta. Vauhtiahan on käsittääkseni yhtä paljon samalla etäisyydellä takasin tullessa. Jotta käykäähän tähyilemässä...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat