Massat moderoimassa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miltä kúullostaisi, jos joku havaitessaan mielestään asiattoman viestin, voisi painaa jonkinlaista alarm-nappia, ja käyttäjät voisivat sitten reagoida hälyyn äänestämällä viestin poistamisesta tai jättämisestä. Esim. 9 tai 11 ensimmäistä noteerattaisiin ja enemmistön kanta ratkaisisi jääkö kirjoitus vai poistuuko. Poistamistapauksessa sen kirjoittajalle voisi rapsahtaa lisäksi 24 tuntia kirjoituskieltoa.

Vaikea nähdä että kollektiivinen moderointi tilannetta huonontaisi nykyisestä.

Kommentit (14)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26998
Liittynyt13.5.2005
Crash
Vaikea nähdä että kollektiivinen moderointi tilannetta huonontaisi nykyisestä.
Mä veikkaan kirjaimellisesti samaa.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Enemmistön ollessa äänessä foorumin toiminta muuttuu läpinäkyvämmäksi.
Asiattomien viestien poistuessa foorumista tulee siistimpi ja ihmisystävällisempi.

Kääntöpuolena voi olla se, että trollien tultua enemmistöksi asialliset viestit poistuvat, mikäli siis viime kädessä päätös ei ole moderaattoreilla itsellään.

Vierailija

Minä yritän vieroittaa pois itseäni tältä foorumilta. Olen vaihtanut foorumia. Foorumiin jossa vilisee moderaattoreita. Olen hieman kyllästynyt tiede foorumiin eräistä syistä. Mutta aina tulee kuitenkin vilkaistua tänne vanhasta tottumuksesta. Tarkoitukseni on lopettaa kirjoittaa kokonaan täällä. Saa nähdä onnistunko.

Vierailija

Lässyn lässyn.

Ettekö huomaa, että silloin kaikista röyhkeimmät käyttäjät päättäisivät
mitkä viestiketjut säilytetään ja mitkä ei.

Äkkiäkö joku neropatti tekaisee 100 tunnusta ja savustaa ulos nimimerkin,
jonka kirjoituksista ei pidä.

Ayla et ole vastannut vielä kosintaani. Älä mene.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Ayla et ole vastannut vielä kosintaani.

Eikä Lettu Haimakainen minulle. Vaihteeksi Liittyneen kansaa samaa mieltä. Ayla, et ikikuunapäivänä pääse meistä enää eroon. Usko huvikseksi, onko sinulla kuukautiset?

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik

Ayla et ole vastannut vielä kosintaani.

Eikä Lettu Haimakainen minulle. Vaihteeksi Liittyneen kansaa samaa mieltä. Ayla, et ikikuunapäivänä pääse meistä enää eroon. Usko huvikseksi, onko sinulla kuukautiset?

Miksi hän on jättämässä meidät?

Ihanaa Aylaa ollaan aina kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä
tiedeforumin karussa kivisessä kirjainhelvetissä.

Vierailija
Ayla
Minä yritän vieroittaa pois itseäni tältä foorumilta. Olen vaihtanut foorumia. Foorumiin jossa vilisee moderaattoreita. Olen hieman kyllästynyt tiede foorumiin eräistä syistä. Mutta aina tulee kuitenkin vilkaistua tänne vanhasta tottumuksesta. Tarkoitukseni on lopettaa kirjoittaa kokonaan täällä. Saa nähdä onnistunko.

Ennen kuin lähdet, kerro onko Luolakarhun klaani ja sen päähenkilö vaikuttanut sinuun kuinka syvästi? Kai olet lukenut sen?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Ihanaa Aylaa ollaan aina kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä
tiedeforumin karussa kivisessä kirjainhelvetissä.

Eikä olla. Eikä olla muuten kohdeltu sinuakaan.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Ayla

Päätellen siitä että kyllästymisesi on näin äkillinen meidän riidallamme on osuutta asiaan. En aiemmin pyytänyt anteeksi mutta nyt olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut sinua.

Vierailija

Olen myös (monesti) kyllästynyt foorumiin, mut sitte hiffaan, olenkin kyllästyny itteeni, jollakin tavalla.

Se mihin olen kyllästynyt, sitä en viitsi tässä ruotia. Avautuminen ei mielestäni ole tarpeellista täällä muulla tavoin, kuin yksityisviesti muodoissa tai siten, että kertoo jonkin pointin selkeyttämiseksi jotain henk.kohtaista.

Kuuntele itseäsi, mikä sulle tällä hetkellä parhaaksi on; jääminen vai lähteminen. Se mikä sulle on paras ratkaisu, se on kaikkien parhaaksi.

Vierailija

Kaikki pois täältä!
NYT
Vaan minä jään!
YKSIN
Itse itseäni toteutamaan!
OIKEUDEN YKSIN LUON
Itseni kanssa keskustelen!

Muistuttaako tää teijän mielestä jotakin?

Mitä se on? nyt ei tuu millään mieleen.

Uusimmat

Suosituimmat