Kirjoitanko liikaa???

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen kuullut tai ainakin lukenut että tänne foorumiin kirjoittelen liikaa?, mutta pitääkö se ollenkaan paikkansa. Kuka määrittelee miten paljon kirjotetaan.

En kuitenkaan ole eniten kirjoittanut. Olen kirjoittanu 4. eniten viestejä.

Kommentit (15)

Vierailija

Et kirjoittele. Tottakai saat kirjoitella tälle foorumille, siinä missä muutkin!

Täällä on monta osiota, mihin saa mieltään askarruttavia pähkäilyjä esittää.. kuten VAPAA SANA!

Etkä ole missään vaiheessa provosoinut tai trollannut.. joten USKALLA IHMETELLÄ, sinulla on siihen täysi oikeus!

Toivon, että et kuitenkaan jättäisi kosketusta ulkomaailmaan vain sinun ja internetin väliseksi suhteeksi. Uskalla lähteä ulos ihmettelemään maailmaa. Ihmetyksen aiheet tässä maailmassamme ovat kaikille samat.
Näe, koe ja maistele elämää! Kukaan ei sinua kädestä ole ohjaamassa, eikä kukaan pysty näyttämään sinulle yhtä ainoaa, oikeaa suuntaa. Kunhan muistat, ettet ole haitaksi ympäristöllesi. ..ja muistat olla kiltti!

Rauhaa, Tiäremies-toverini!

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

Syy lienee täysin jonninjoutavissa avauksissa tyyliin: Löysin väärää rahaa, mitä teen. Olen kaapannut UFO:n, haluatteko nähdä? jne...
Sekä varsinkin lukuisat omat vastaukset heti perään aiheen "pinnalla" pitämiseksi malliin: Hei mitä mä tälle UFO:lle teen, Soittasko poliisille vaiko eikö.. jne... Kun tuntuu että tarkoitus on vaan kerjätä huomiota...

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Historia, kulttuuri ja yhteiskunta -osio! Luulet liikaa. Se voi olla sama kuin että kirjoittaa liikaa.

Kuinka monen asiaa kirjoittavan kohdalla olet kuullut valitettavan että hän kirjoittaa liikaa? Jos tietää mitä tekee/kirjoittaa tuollaista ongelmaa ei ole.

Saamasi moite ei liity todennäköisesti määrään, vaan laatuun — eikä ensimmäinen korvaa toista, ei vaikka saisit millaisia vastauksia tähän avaamaasi historiaa, kulttuuria ja yhteiskuntaa koskevaan ketjuun.

Muista pestä myös hampaasi aamuin illoin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Jyde
Syy lienee täysin jonninjoutavissa avauksissa tyyliin: Löysin väärää rahaa, mitä teen. Olen kaapannut UFO:n, haluatteko nähdä? jne...
Sekä varsinkin lukuisat omat vastaukset heti perään aiheen "pinnalla" pitämiseksi malliin: Hei mitä mä tälle UFO:lle teen, Soittasko poliisille vaiko eikö.. jne... Kun tuntuu että tarkoitus on vaan kerjätä huomiota...

Jotain ufo ketjuja ole ihan huumorilla avannu ja hyvin ne on toiminu. Myös koemielessä avaan ketjuja, että tiedän mitä mieltä ihmiset ovat.

Vierailija

Voi muruseni!

Sinun viestisi ovat palstan pelastus. Kukaan ei keksi niin monipuolisia ongelmia tänne meidän vähemmän luovien iloksi!

Jatka toki

Vierailija

Anna mennä vaan. Kirjoitusasusikin on parantunut huomattavasti, siitä kiitos. Mutta minne hukkasit Vladimirin kuvan?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005
tiäremiäs
Olen kuullut tai ainakin lukenut että tänne foorumiin kirjoittelen liikaa?, mutta pitääkö se ollenkaan paikkansa. Kuka määrittelee miten paljon kirjotetaan.

En kuitenkaan ole eniten kirjoittanut. Olen kirjoittanu 4. eniten viestejä.

Riippuu aika paljon siitä, koetko itse ja/tai kokevatko läheisesi sen ongelmaksi. Ei kirjoittelusi minua haittaa, hyvä että on erilaisia näkökulmia ja oivalluksia. Keep up the good work!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Olet nuori, joka uskaltaa kysyä hölmöistäkin aiheista. Samanlainen uteliaisuus kannattaa säilyttää sinne kiikkustuoli-ikään asti. Siellä voidaan sitten yhdessä ihmetellä minkä takia ne aina narisevat. =D

Vierailija

Et ole trolli, se täytyy myöntää. Kehittämäsi otsikot ovat usein epätieteellisiä, jopa naurattavia mutta niistä on monesti syntynyt rikasta keskustelua.

Vierailija

Hyvä, tieremiäs, itsekritiikki on hyvä ominaisuus.
Kaikki paremmatkaan kirjoittajat ei siihen pysty.
Osoitit myös hienoa psykologian tajua, ehkä hieman rouhkeuttakin, heittämällä tuon kysymyksen tänne.

Jatka samaan malliin vaan!
Katso tilastoja paljonko sun aiheet on keskustelua herättänyt.

Tee kuitenkin muutakin kun roikkut netissä.
Pakota itses johonkin ´´ohjelmaan´´ jossa teet jotain kodin ulkopuolella 1-2 tuntia päivässä. Ihan mihin tahansa. Voit löytää odottamatta onnen.

Uusimmat

Suosituimmat