Isoin eläin jonka olet tappanut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuli mieleen tuosta Mummon hämppyketjusta jossa hän kertoo tappaneensa hämähäkkejä karhupumpulla, mieleen kysyä, että mikä on isoin eläin minkä olette surmanneet? Tässä lasketaan ihminenkin eläimeksi että jos palstalla on murhaajia niin voi kertoa vaikka olisi isompiakin tappanut.

Oma isoin eläin on varmasti joku puolentoista kilon hauki. En muista että olisin isompaa tappanut kun en metsästäkään, se on minusta jotenkin tympeää. Kalastusta kyllä harrastan, mutta yleensä tulee päästettyä pois ne joita ei tarvitse. Raaoin surma taisi kyllä olla pienen päästäisen tappaminen luudanvarrella, kissa oli valjaissa pihalla ja oli saanuit sellaisen kiinni mutta ei hölmö osannut tappaa joten minun sitten piti se tappaa ettei jää "kitumaan". En kyllä usko että niin pieni ötikkä tuntee juurikaan kipua. Onhan se nisäkäs ja selkärankainen kyllä mutta silti.

Olen kyllä meinannut tappaa mäyrän autolla. Peurakin on ollut lähellä.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Jäniksen yli olen ajanut autolla, mutta en sitä tappamiseksi sanoisi, koska se juoksi alle. Meni jo ojan puolelle, mutta teki sitten u-käännöksen ja juoksi alle. Eiköhän isoin tarkoituksella tapettu ole ampiainen.

Vierailija

Joskus 13-kesäisenä ilmakiväärillä pikkulinnun. Pitkän matkan päästä, suoraan silmästä läpi. En tietenkään uskonut osuvani, joten yritin. Kadutti todella paljon.

Kalastusta harrastin ennen myös, mutta nykyään pidän sitä tarpeettomana kiduttamisena. Lihaa en syö enää muutenkaan.

EDIT: Niin siis isoin tappamani eläinhän on tietenkin siis hauki, eikä pikkulintu.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Lihakirja

Kalastusta harrastin ennen myös, mutta nykyään pidän sitä tarpeettomana kiduttamisena. Lihaa en syö enää muutenkaan.

Kalat eivät tunne kipua, koska niiltä puuttuu aivokuori.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Suurin on hauki 9,020 kg.

Paha mieli tulee vieläkin, kun poikana heitin kivellä oksalla laulavaa pikkulintua kohti ja osuin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Parisataa grammasen ahvenen olen tappanut ja seuraavaksi suurin onkin sitten varmaankin ampiainen. Ei siis mitään suurta metsästyskokemusta.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

On sitä tullu tietenki jokunen elukkaki tapettua, satakunta kettua, niin ja
yksi susi, poroja ties määränsä, hirviä 146 , lintuja mettoja ja riekkoja eniten. Jänekset on minulta rauhan saanhet.
Karhua on yritetty , on se ollu lähelläki mutta toistaseksi on ollu ovelampi.
Hanhiaki laskin 64 tulikhan ne kaikki?
Dinosauruksia olen pyytäny, mutta ei vielä ole kohalle sattunu.
Mutta toivossa on hyvä ellää, vielä se Ronttosauruski sattuu kohalle.

Vierailija

Viime syksynä elämäni ensimmäinen hirven kuolema. Vasa pääsi ainakin kivuttomasti eroon elävältä repiviltä ja raatelevilta susilta. Lohduttaa edes pikkuisen "suurta metsästäjää", liipaisimen puristajaa.

Vierailija

Pikkutyttönä tapoin maamyyrän, joka oli noussut kolostaan maan päälle. Vieläkin on omantunnon tuskia siitä, että tapoin viattoman luontokappaleen tallaamalla sen päälle. Maamyyrältä puuttui toinen etukäpälä, oli raasu vielä vammainenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat