Itsestään palamaan syttyvät ihmiset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On paljon ilmiöitä, joissa ihmisen on todettu syttyvän/syttyneen palamaan aivan omia aikojaan.

Lämpötilat ovat nousseet huimiksi.

Vaan eipä ihme, kun tietää että atomien ytimissä on jo itsessään kolmiulotteisesti laajenevia alkuplasmakeskittymiä.

Joku epätasapaino tasaiseen atomien laajenemiseen saa ihmisen palamaan sisäisesti normaalia nopeammin.

Lue lisää täältä.

http://www.qnet.fi/mpeltonen/mysteerit.htm

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija
borri317
Kukaa ei usko sun juttuihi.

Ei tässä kukaan pyydä ketään USKOMAAN mihinkään.

Itse en USKO sokeasti siihen, että tila laajenisi tai kaareutuisi simsalapim tilaulottuvuuksiin sen takia, että isot pojat niin sanoo.

Savor
;):)

Vierailija

Tollaisia olisi nyky-yhteiskunnassa hyvä lähteä lähestymään joltain yleisesti hyväksytyltä katsontakannalta, vaikka ihan laitostieteelliseltä tai jotain sellaista, tai sikäli kun laitostiede ei moisia tunnustaisi edes tutkimisen arvoiseksi, eli kaventaisi avoimuusperiaatetta helpottamaan todistustaakkaa, jokin muu hyväksyntää saava taho olisi hyvä liittää noin yleisesti epäilyttävinä pidettyjen ilmiöiden julkiseen todentamiseen.

Tietenkin tiedämme, että on tosiasia, että esim. hallitukset salaavat tavallisilta kansalaisilta heidän mukavuutensa takia epämieluisia totuuksia, ja hallituksista voi vetää linkin opetukseen ja laitostieteeseen, eikä sen tarvitse olla salailua eikä propagandaakaan vaan ihan tervettä skeptisyyttä, jota kristittykin saa harrastaa samoilla periaatteilla silti totuudellisesti ollen samanarvoinen skeptisyydessään. Joskus jopa kyynisyydessään. Kansahan ei salatieteitä hallitse.

Vierailija
Savor
borri317
Kukaa ei usko sun juttuihi.

Ei tässä kukaan pyydä ketään USKOMAAN mihinkään.

Itse en USKO sokeasti siihen, että tila laajenisi tai kaareutuisi simsalapim tilaulottuvuuksiin sen takia, että isot pojat niin sanoo.

Savor

Luulenpa, että YS on kohdannut hiukka enemmän kriittistä tarkastelua kuin tuo sinun sepustuksesi.

Vierailija

Joo, "Savor" ja pöntöllä istuvia tupakoivia ihmisiä
on lentänyt katon läpi kun on tupakki sytyttänyt
"pakokaasun" ...

Vierailija

Millähän todennäköisyydellä auringosta tulevista neutriinoista joku osuu jonkun ihmisen atomin ytimessä olevaan jo itsessään laajenevaan alkuplasmakeskittymään, niin että ihminen alkaa äkillisesti palaa normaalia nopeammin?

Savor

Veikkaanpa, että juuri sillä todennäköisyydellä, kuin noita palamistapauksia on syntynyt.

Savor

Vierailija
Armitage
Niin, varo ettet ole seuraava!

Pittäisköhän alkaa varomaan vai oiskohan tuo aurinko ja sen energia-aallot minun ystäviäni sen verran,

että antaisivat minun selvittää ihmiskunnalle, miten maailmankaikkeus toimii ja miten ihmisten kannattaisi siirtyä huvipuistomaisen supertehokkaaseen markkinatalouteen,

jossa nuoret eri uskontojen edustajat olisivat paljon enemmän tekemisissä toistensa kanssa, jolloin he rakastumalla toisten uskontojen edustajiin, saisivat ihmiskunnan yhdistymään.

Savor

Vierailija
Armitage

Fanaattisuus vanhoihin pinttyneisiin teorioihin, on kaiken ymmärtämättömyyden perusta.

Savor

Vierailija
Savor
Armitage

Pittäisköhän alkaa varomaan vai oiskohan tuo aurinko ja sen energia-aallot minun ystäviäni sen verran,

että antaisivat minun selvittää ihmiskunnalle, miten maailmankaikkeus toimii ja miten ihmisten kannattaisi siirtyä huvipuistomaisen supertehokkaaseen markkinatalouteen,

jossa nuoret eri uskontojen edustajat olisivat paljon enemmän tekemisissä toistensa kanssa, jolloin he rakastumalla toisten uskontojen edustajiin, saisivat ihmiskunnan yhdistymään.

Savor

Yhdistymään vai yhtymään?

Vierailija

Simpukalla ei ole mitään mahdollisuuksia supernovassa.

Niin, olenkin esittänyt aikaisemmin ajatuksen, että ns. kvarkit olisivat astetta pienemmän aineen kokoluokan tähtiä.

Entäpä jos aika etenee samalla vauhdilla astetta pienemmän aineen kokoluokan maailmankaikkeudessa?

Millähän todennäköisyydellä silloin jonkun ihmisen atomin ytimessä oleva astetta pienemmän aineen kokoluokan tähti räjähtää astetta pienemmän aineen kokoluokan supernovana?

Niinkin tiheässä olevat tähdet alkaisivat varmaankin räjähdellä ketjurektiona, niin että ihminen alkaisi palaa normaalia nopeammin.

No, tää nyt oli vaan tällanen elämä, maailmankaikkeus ja kaikki ajatus.

Savor

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat