Surkein suomalainen

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kuka on kaikkien aikojen surkein suomalainen? Sellainenkin äänestys on ainakin ollut, en tiedä onko ratkennut vielä.

http://www.valt.helsinki.fi/blogs/tutkain/post65.htm

Kuka henkilö on palstalaisten mielestä? Poliitikot pääsevät varmasti hyvin esille. Entäs epäonnistuneet urheilijat, "tyhmät" tiedemiehet, uskontofanaatikot? Sotakiihkoilijat erikseen. Surkeimmiksi suomalaisiksi voisi ajatella myös kokonaista kansanryhmää, alkoholisteja, narkomaaneja, surkeasti epäonnistunutta kieltolakia ajaneita, jotain uskonnollista ryhmää, puoluetta, natseja, vapaamurareita, ufo-uskovia, työttömiä, UPM-Kymmene johtoa, eduskuntaa, hallitusta... mitä vaan.

Edit: Korjasin linkin, tulta pääsee myös siihen Tutkain lehden pdf- muotoon missä sen ehdokkaita on analysoitu vähän enemmän.

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Otto Ville Kuusinen voisi saada minun ääneni. Ainakin tuli näin äkkiseltään mieleen.

Ei jostain syystä aukea mulla tuo linkki...

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Tällä hetkellä asiat lienee surkeimmin Tony Halmeella tai Matti Nykäsellä.

Toisaalta myös Martti Ahtisaari joutui juuri surkeaa tilanteeseen puoluetoverinsa sivalluksen myötä.

Korpirastaatkin ovat aika surkeassa tilanteessa, mutta eiköhän se siitä vielä.

Itselläkin on surkea tilanne, kun nuha vaivaa. Jos vielä vetäisi perskännit ja ottaisi käyttäytymisohjeet Matilta ja Tonylta, niin surkeuden tilaa saisi vielä reilusti nostatettua.

Vierailija
Volitans

Itselläkin on surkea tilanne, kun nuha vaivaa. Jos vielä vetäisi perskännit ja ottaisi käyttäytymisohjeet Matilta ja Tonylta, niin surkeuden tilaa saisi vielä reilusti nostatettua.

Poliisitkin sulle huomenaamuna putkasta päästäessään, tai sitten tutkintavankeudesta kolmen päivän kuluttua sanoisivat, että "Onse kyllä surkea suomalainen, mikähän siitä vielä tulee, jos surkeammaksi muuttuu tuosta?"

Ja sitten harmittaisi, kun kotio olisit menossa. Tulisi mieleen, että menivät ne perkeleet vielä säälimään ja surkuttelemaan, että on se kyllä kumma kun ei saa olla edes surkein suomalainen rauhassa. Ja jääkaapissakin olisi sitten maito loppu, eikä kahvipaketista olisi kuin kuoret jäljellä, niin varmasti kyllä sitten harmittaisi kovin ja paljon.

Surkeaa olisi kenenkään tuollaista kokea.

Vierailija
Volitans

Mun ääni menee Halmeelle.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005

Nykäsellä nyt sentään oli hetkensä, mutta Tony Halme ja Tanja Karpela on sitten toinen juttu. Halme nyt on mokannut lähinnä omaa elämäänsä, mutta Karpela on yks saatanan riesa tälle maalle.

Vierailija

Ehdoton suosikkini on JUMALA. Hän ei voi mennä minnekkään, sillä Hän on jo kaikkialla. Kuulee, näkee, tuntee ja ennustaa kaiken etukäteen, yllätyksetöntä olemista. Ei voi kuolla, koska ei ole koskaan syntynyt. Ei voi levätä olemassa olosta ikuisen olemuksensa vuoksi. Mitään ei tapahdu hänelle, joten onko surkeampaa kohtaloa kuin olla kurja JUMALA.

Vierailija

Kaikki uskovaiset, jotka kehtaa tulla mun ovelle, tyrkytämään uskoaan. Saatanat soikoon, heille jotka mun pyhää krapulaa häiritsee.

Ja näitä äpäriä ovat...

-Suomen evankelis-luterilainen kirkko
-Jehovan todistajat
-Suomen Vapaakirkko
-Katolinen kirkko Suomessa
-Suomen Adventtikirkko
-Mormonit
-Helluntailaiset

Vierailija

Kyllä sen täytyy epäilemättä olla Eljas Erkko. Mies vetää neuvottelijat pois ja pakenee itse perheineen Ruotsiin, jättäen muut sotimaan hänen sotaansa.

"Jos Erkko olisi mies, hän menisi metsään ja ampuisi itsensä", sanoi Mannerheimkin.

Vierailija
Hamppu
ja Tanja Karpela on sitten toinen juttu. ... mutta Karpela on yks saatanan riesa tälle maalle.

Luitteko Iltasanomalehden etusivun: Karpelan kihlatulle on tulossa vauva. Eikös tuo ole sama asia kuin: Karpelan kihlattu on raskaana. Ja eikös tämä silloin merkitse Karpelan ulostuloa kaapista...

Vierailija
Volitans

Ajatelkaapa, jos joku naiskansanedustaja käyttäytyisi kuin Halme ja joku naisurheilija kuin Nykänen.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Ay-liikettä ja varsinkin paperilliitoa morkataan myös paljon, viimeksi Ilkka Luoma tämän päivän Avussa vaatii yleisönosastokirjoituksessaan palkka-alea. Jäi pois tuosta avausviestistä.

Lierikki Riikonen

Vierailija
pc = potential criminal
Kaikki uskovaiset, jotka kehtaa tulla mun ovelle, tyrkytämään uskoaan. Saatanat soikoon, heille jotka mun pyhää krapulaa häiritsee.

Ja näitä äpäriä ovat...

-Suomen evankelis-luterilainen kirkko
-Jehovan todistajat
-Suomen Vapaakirkko
-Katolinen kirkko Suomessa
-Suomen Adventtikirkko
-Mormonit
-Helluntailaiset

Muslimit taitavat olla ainoita, jotka sinä hyväksyt elämääsi. Toivottavasti turbaanisi on tiukalla, sillä islam on uusimpia uskontoja tällä pallolla ja pää-asiassa kannabis-pössyttelijän oman edun tavoitteluun tähdännyttä sopertelua.

Häiritseekö sinua koskaan puolalaiset taulukauppiaat? Mustat taulukauppiaat? Kiinalaiset maustekauppiaat? Haluaisitko sinä, että juutalainen kävisi kertomassa sinulle uskostaan eli kaupankäynnistä, nihilismistä ja koronkiskonnasta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat