Hiukset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Törmäsin eräällä toisella foorumilla topiciin, jossa ihmiset kertovat, millaiset hiukset heillä on, joten ajattelin pistää sellaisen tännekin. Ei kovin omaperäistä mutta...

Omat hiukseni ovat tummanruskeat, suorat ja ulottuvat hartioihin saakka. En erityisemmin hoida niitä.

Ps. Tästä topicista saattaa tulla suosittukin, pääseväthän ihmiset kertomaan itsestään.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minullakin on tummahkon ruskeat, suorat. Vähän auringon tuomaa sävyeroa. Suomalaisen silkkiset. Latvoja leikkaan tarvittaessa, mutta kampauksista en perusta, liian vaivalloisia. Pikanutturalle väännettynä yleisimmin.

Vierailija

Minulla on vaaleanruskeat, vaaleammalla värillä raidoitetut puolipitkät hiukset. En minäkään kampauksia pahemmin tee. Yleensä minulla on ponnari tai nuttura.

Vierailija

Minulla on mahonginruskea lyhyt tukka, joka on leikattu rosoiseksi niin, että siitä saa cement pastea käyttämällä sojottamaan piikkejä. En laita tukkaa mitenkään, tuolla sementillä haron tukan pystyyn.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Minun hiukseni joita ei enää ole ovat tuuheat, tummat ja järkyttävän vahvat. Uskokaa. Ja ne kasvavat alituiseen pääni nahasta, niin että sihisee. Tyhmä aihe. Todella tyhmä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Vaari, ei ole pakko osallistua mielestään tyhmään aiheeseen.

Minulla on vaaleanruskea tukka, joka puolelta n. 5 cm pitkä. Ei kihara, vaan valuu päätä pitkin.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ei tämän aiheen mieli mitenkään tyhmä ole. Tämä aihe on.-)

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
wizard

Omat hiukseni ovat tummanruskeat, suorat ja ulottuvat hartioihin saakka. En erityisemmin hoida niitä.

Yhdyn tähän, paitsi että pyrin hoitaman hiuksiani. Jostain syystä ne ovat jatkuvasti osittain takkuiset, olen ajatellut että hommaisin rastat jottei tarvitsisi huolehtia hiusten sekavuudesta enää.

Vierailija

Tuollaiset muodoltaan hieman saman tyyliset paksut hiukset niin kuin avatarillanikin, paitsi että vaaleanruskeat. Näyttävät tietyssä valossa harmailta, vaikken ole edes vanha.
Kampa ei oikein tehoa hieman kihartuviin hiuksiini, enkä sitä käytäkkään ellei jotain erityistä tapahdu. Nuorempana vihasin hallitsemattomia hiuksiani, mutta nyt olen oppinut elämään niiden kanssa. Tarkoituksena on kasvattaa pitkiksi, eikä köyhällä opiskelijalla turhia parturirahoja ole muutenkaan.

Vierailija

Hiukseni ovat noin 60 senttia pitkat (ylettyvat vyotarolleni), vehnanvaaleat ja ne kihartuvat jos annan niitten kuivua harjaamatta. Kiharat tosin eivat pysy sellaisina kovin kauaa, koska hiukset ovat liian painavat, vaan ne muuttuvat loiviksi laineiksi oltuaan auki muutaman tunnin.

Vierailija

Leikkautin pitkulttaispääsulkani noin kuukausi sitten; silloin ne ulottuivat siiventyviin saakka, hieman jopa alle. Nyt ne ovat pörhöllään ja pystyssä eivätkä tottele kampaa.

Vierailija

Nuttura hävisi muutama viikko sitten. Nyt minulla on pystyssä sojottava rokkitukka (kampaajan termi). Sen siittä saa, kun antaa niiden tehdä mielensä mukaan ja syventyy juorulehtiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat