Tuhoan kohta BUSHMANin

Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kohta se tapahtuu. Ruuvilla ensin yläosaan kiinni ja sitten vähitellen sisukset esiin ja niin häviää koko BUSHMAN - toivottavasti.

Sivut

Kommentit (45)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

BUSHMAN oli vähän liian lämpönen, kierittelin sitä hetken lumihangessa. Nyt sujuu jo paremmin. Tosin nyt on kyllä huolestuttavan kylmänä, mutta eiköhän se siitä taas lämpene.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Mikä on volitransu tarkasti ottaen pusmannin synti? Auta minua ruuvaamaan.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Vaari
Mikä on volitransu tarkasti ottaen pusmannin synti? Auta minua ruuvaamaan.

volitransu.. no johan.

BUSHMANin synti on se kaamein mahdollinen: Se on. Tätä epäkohtaa olen nyt hitaasti ja lopullisesti poistamassa.

Meni vähän sotkuiseksi jo nyt: pöytä ja lattia on punaisena, mutta onneksi ei roiskunut näppikselle, eikä hiiren päälle. Täytyy vähän hiljentää tahtia, niin riittää iloa pidemmäksi aikaa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Enpä olisi koskaan uskonut tapaavani BUSHMANia, mutta Helsingistä kotia kohden ajellessa tuli pysähdyttyä ja ABC-aseman lähellä se oli. Pakkohan se sitten oli takakonttiin tunkea.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

No nyt alkaa luistaa. Alku oli kyllä vähän hankalaa: Yläpään kanssa piti hieman ihmetellä, mutta terävällä veitsellä sai hyvän viillon ja sen jälkeen ruuvia nuppiin. Hauskaa ääntä piti.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ehdotan hiljaista hetkeä. BUSHMAN on poistunut keskuudestamme.

Onkos mitään ehdotuksia, millä saisin todistusaineiston raivatuksi siististi pois? Naisväki ei tykkää, kun BUSHMAN makaa lattialla poikittain suu avoinna.

Näyttäisi siltä, että pitäisi jotenkin "muiluttaa" eli salakuljettaa jäännökset pois.

Vierailija
Volitans
Ehdotan hiljaista hetkeä. BUSHMAN on poistunut keskuudestamme.

Onkos mitään ehdotuksia, millä saisin todistusaineiston raivatuksi siististi pois? Naisväki ei tykkää, kun BUSHMAN makaa lattialla poikittain suu avoinna.

Näyttäisi siltä, että pitäisi jotenkin "muiluttaa" eli salakuljettaa jäännökset pois.

Volitans!
Lauantai-ilta, ootko jotain ottanu?
Lähe kartsalle riehuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat