1000 kerho

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Samael saavutti 1000 viestin rajan viimeisimmäksi.

Hän oli 30, tuhat tai yli tuhat viestiä kirjoittanut nimimerkki.

Jos kirjoitin E=tila nimimerkillä yli 222 viestiä, minäkin olen kirjoittanut silloin yli 1000 viestiä, koska JukriS nimimerkillä kirjoitin 471 viestiä ja J oulu P uki S avosta nimimerkillä 238 viestiä ja nykyisellä Savor nimimerkillä 69 viestiä.

Jännää, että huomaan useiden nimimerkkien olevan sitä mieltä, että juuri minä olen palstan kovin viestien kirjoittaja.

Palstan nimi on tiede.fi

Ja sitten kun täällä kirjoittaa ajatuksiaan esim. fysiikasta koko ajan, niin hulluksi, trolliksi ja häiriköksi leimataan.

Kyllä on hauskaa porukkaa.

Vaan onnittelut Samaelille 1000 kerhoon pääsystä.

Savor
;):)

Einsteinin kerrotaan kirjoittaneen kymmeniä tuhansia kirjeitä elämänsä aikana.

Melkoinen trolli ja häirikkö?

Savor
;):)

Kommentit (3)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

No niin. E=tila=savor=juupajaapaa. Saatko orkun nyt? Mikä siinä orkussa on niin mahtavaa? Oletko koskaan pysähtynyt hetkeksi miettimään, että mikä siinä orkussa on niin mahtavaa. Tai sitä minkä takia meistä muista siinä pitäisi olla jotain mahtavaa. Sinun yksityisessä orkussa, millä ei ole taivaan mitään merkitystä kenellekään muulle. Ja kun mietit ei sinullekaan. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään miten turhaa tuo kaikki on? Ettei sillä ole siis mitään merkitystä. Jos olet joskus pysähtynyt miettimään juupajaapa, tai jos joskus pysähdyt miettimään, niin otan syvästi osaa. Rankkaa. Mutta kuka sanoi ettei olisi savor. Tervetuloa siinä tapauksessa kerhoon eeontilasaatanajuupajaapa. Ettei sinulla ja E=tila skikudalla ole mitään merkitystä. Tervetuloa keskustelemaan meidän muiden kanssa, jotka ymmärrämme asemamme joltisenkin keskimääräisemmin. Tervetuloa, jos olet pysähtynyt miettimään, osallistumaan keskusteluun savor. Jos maltat pysähtyä miettimään ettei sinullakaan ole mitään merkitystä juupajaapa. Muuta kuin että voisit osallistua keskusteluun meidän muiden kanssa. Anteeksi että muistutan. Täällä on muitakin joista moni kykenee ajettelemaan omilla aivoillaan. Edes kerran savorinjuupeli pysähtisit edes hetkeksi miettimään. Moni pysähtyy. Torakka.

No niin. Samaelille onnea, jos se nyt enää pitään pelastaa Samaelin omassa kärsimyksessä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Savor on tila, joka on energia, jota kiertää kaikki,. Hae E=tila jutskat tältä palastalta, niin kierrät sinäkin kaiken. Sen. Mikä liittyy jukteriin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat