Kannattaako ostaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Koss SparkPlug
Korvaan mukautuva, äärimmäisen käyttäjäystävällinen ja samettisen äänentoiston omaava kuulokepari.

He, jotka tiesivät jo nimestä päätellä kaiken, voivat skipata suoraan kassalle näiden kanssa. Niille, joiden mielestä Koss kuulostaa joltain Babylon 5:ltä karanneelta pukusälliltä kerrottakoon, että Kossin SparkPlug-nappikuulokkeet ovat lajissaan aivan ehdottomat ykköset. Tämän parempaa hinta-laatu-mukavuus -suhdetta ei yksinkertaisesti vielä ole.

SparkPlugit on valmistettu miellyttävän tuntuisesta.. materiaalista, joka työnnetään korvaan kuin korvatulppa konsanaan. Plugi laajenee siellä korvan aukon muotoon ja täten sulkee ulkomaailman hälinät maksimaalisella tehokkuudella päästäen kuitenkin jytkeen tärykalvoille äärimmäisen läheltä. Taajuusalueen ollessa 10-20000 hertziä ulottuvat bassot alimmillaan kirjaimellisesti selkäytimeen saakka! Ja mikä parasta - Koska SparkPlugit jytäävät aivan tärykalvon juuressa, ei volyymiä vaadita juuri ollenkaan äänentoiston tuntumiseen. Suomeksi: Kannettavien vekottimien paristot kuluvat yhtäkkiä huomattavasti hitaammin, eli kestävät pidempään.

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=567

Onko kellään kokemuksia tuosta? Onko niin hyvä kuin luvataan? Kannattaako käyttää rahansa tuollaiseen?

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla on ennakkoluuloja kaikkia aparaatteja kohtaan jotka johtavat melua suoraan korvakäytävään. Pitkässä juoksussa kuulo kuitenkin heikkenee.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
NaCl

Koss SparkPlug
Korvaan mukautuva, äärimmäisen käyttäjäystävällinen ja samettisen äänentoiston omaava kuulokepari.

He, jotka tiesivät jo nimestä päätellä kaiken, voivat skipata suoraan kassalle näiden kanssa. Niille, joiden mielestä Koss kuulostaa joltain Babylon 5:ltä karanneelta pukusälliltä kerrottakoon, että Kossin SparkPlug-nappikuulokkeet ovat lajissaan aivan ehdottomat ykköset. Tämän parempaa hinta-laatu-mukavuus -suhdetta ei yksinkertaisesti vielä ole.

SparkPlugit on valmistettu miellyttävän tuntuisesta.. materiaalista, joka työnnetään korvaan kuin korvatulppa konsanaan. Plugi laajenee siellä korvan aukon muotoon ja täten sulkee ulkomaailman hälinät maksimaalisella tehokkuudella päästäen kuitenkin jytkeen tärykalvoille äärimmäisen läheltä. Taajuusalueen ollessa 10-20000 hertziä ulottuvat bassot alimmillaan kirjaimellisesti selkäytimeen saakka! Ja mikä parasta - Koska SparkPlugit jytäävät aivan tärykalvon juuressa, ei volyymiä vaadita juuri ollenkaan äänentoiston tuntumiseen. Suomeksi: Kannettavien vekottimien paristot kuluvat yhtäkkiä huomattavasti hitaammin, eli kestävät pidempään.

Onko kellään kokemuksia tuosta? Onko niin hyvä kuin luvataan? Kannattaako käyttää rahansa tuollaiseen?

Siis hetki... korvakäytävään asennettava Kosh...? EI!!!

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
NaCl

Koss SparkPlug

En tunne juuri noita, mutta Koss on ehkä maailman paras keveiden matkakuulokkeiden valmistaja, joten mistään huuhaafirmasta ei ole kysymys. Minulla on Kossin Sportaprot ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Saat muuten tuolta tosi edullisesti:

http://www.itwebbuy.net/i/94757/1.htm

Vierailija
Kultamuna
Minulla on ennakkoluuloja kaikkia aparaatteja kohtaan jotka johtavat melua suoraan korvakäytävään. Pitkässä juoksussa kuulo kuitenkin heikkenee.

Minulla taas on erittäin positiivisia kokemuksia omista Shure 3c -korvakäytäväkuulokkeista. En tiedä, onko se pelkästään Shuren ja Etymoticin korvakäytäväkuulokkeiden ominaisuus, mutta ne vaimentavat tehokkaasti ympäröivää melua. Tämä saa puolestaan aikaan sen, että volyymiä ei tarvitse säätää jatkuvasti ympäristön mukaan eikä pitää sitä turhan voimakkaalla.

Toki, jos haluaa heikentää tai tuhota kuulonsa, korvakäytäväkuulokkeilla se käy helposti, mutta vaatii jossain määrin tietoisempaa valintaa.

Vierailija

Jättäisin ostamatta. Minun ei tarvitse kuin yksi puhelu ~5min tehdä napit korvissa niin loppupäivän koskee korviin.

Jos et kuulostasi välitä niin osta pois ja napit kaakkoon

Vierailija
Arla
Shure 3c -korvakäytäväkuulokkeista

Hups, 2c piti kirjoittamani.

En tiedä, onko se pelkästään Shuren ja Etymoticin korvakäytäväkuulokkeiden ominaisuus, mutta ne vaimentavat tehokkaasti ympäröivää melua.

Tänään uutisista bongattua: katumelu on pahimmillaan 85 dB ja siihen päälle 16 dB, että kuulee mp3-soittimesta jotakin. Eli yhteensä n. 100 dB.

Omat Shureni vaimentavat jotain 15 dB. Eli lopputulos on, että korviani kuormittaa joko ilman kuulokkeita katumelu 85 dB:n voimalla tai kuulokkeilla musiikki ja katumelun jämät samalla 85 dB:n voimalla.

Vierailija
NoCanDo
Jättäisin ostamatta. Minun ei tarvitse kuin yksi puhelu ~5min tehdä napit korvissa niin loppupäivän koskee korviin.

Jos et kuulostasi välitä niin osta pois ja napit kaakkoon

Kuulostani kyllä välitän, enkä näin ollen ole sitä "nupit kaakkoon porukkaa", joka kulkee kaiket päivät napit korvissa. Normaaliin musiikin kuunteluun ajattelin ostaa, sillä Creativen kuulokkeet ovat ruvenneet jostain kumman syystä "ritisemään" kuunnellessa.

Uusimmat

Suosituimmat