Uusia tosiTV-ideoita

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olen huolissani siitä että tosiTV-formaattien luojien ideat alkavat loppumaan. Autetaan noita nykyajan hyväntekijöitä.

Minusta sellainen olisi hyvä formaatti, jossa kolme turkistarhaajaa ja filosofian maisteri saavat kolme viikkoa aikaa kolvata majavaa. Katsojat valitsevat tekstiviesteillä päivittäin uuden hiuslakan ja kilpailun voittajalta otetaan kudosnäyte uuteen ylikansalliseen DNA-rekisteriin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (5)

Vierailija

Mitä tarkoittaa kolvaaminen? Ja mitä, tässä yhteydessä, tarkoitetaan majavalla? Muistan nim. "appoavoimen majavan"

En voi ottaa tieteellistä kantaa, ellei alkuehtoja ole määritelty riittävän täsmällisesti.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kolvaamalla liitetään lämmitettyä tinaa käyttäen erilaisia partikkeileita toisiinsa, ja majava on jyrsijä joka mielellään tukkoaa virtaavia vesiä aiheuttaakseen itselleen mojovamman pesäolosuhteen.

Kolvatessa haisee mukavasti lämpimältä ja tulee insinöörin olo, majavalla on isot etuhampaat.

Mutta tämä kaikki on päivänselvää ammattitaitoisille tosiTV-formaattien luojille. Ne miettii vain mikä kaikista mahdollisista ideoista toisi eniten katsojia tosiTV:n mainoskatkoille.

Mielestäni ideani on tästä näkökulmasta potentiaalinen. Se tästäkin palautteesta tulkiten toteuttaa tosiTV-formaattien luojien mielenliikeiden syvääluotaavan spektrin: jotain sellaista mistä kaikki ovat luonnostaan kiinnostuneet, ja mikä myy mainoskatkoja.

Ootsämummo vähän hidas.-)

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Vaarilla on selvästi tuota kaupallista näkökulmaa. Kajavan molvaaminen ei ole käynyt edes mielessäni, mutta olenkin hidas ja humanisti, siis köyhä.

Telkkaristakin katson vain Prismaa ja uutisia. Joka ilta rukoilen Maikkarin pomoja, että aloittaisivat Tehiksen alkuosien uusinnat. Millään muulla ei enää ole merkitystä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tässä tulikin näitä uusia formaatti-ideoita melkoinen liuta, notta pannaan ketju kiinni. Kiitos mukanaolosta mukavaolleelle.

Alotan uuden ketjun tuossa kohta. Siinä jokainen voi lähettää välilyönnin seuraavalle: ownaa space. Seuraava ownaa sitä sitten spacen taasseuraavalle ja niinedelleen.

Ne on suosittuja. Paljon suositumpia kuin muut ketjut.

Vierailija

Viel lähtis yks,

Tehdään oikeus tosi-tv sarja, yks jakso per kuukausi, kesto ois se mitä on illan viimeisen ja aamun ensimmäisen ohjelman välissä aikaa. Siihen otetaan kaks joukkuetta, syyttäjä joukkue ja puolustus joukkue (yllätys, niin kuin oikeudessa ).

Juju ois siinä että ne olisi oikeita rikoksia, mutta niitä ei ole saatu tuomituksi tai ei ole viety käsittelyyn, syystä tai toisesta. Eikä mitään nössöjä talousrikoksia, vaan kunnon kansamurhia, sotia, pommituksia ja terroria siviileitä kohtaan, muu ei kelpaa. Jumalauta!

Koska kyse on kumminkin viihteestä, niin olisi suotavaa että ei tartuttaisi joka v*tun pikku asiaan. YK:n laki pykälät olisivat peruspiirteissään ohjelmassa käytettävä lainvalta, poistoineen ja lisäyksineen. Tuomio-istuin olisi vapaa muotoinen yhdistelmä YK:n ja popidols tuomaristoa (mä tahdon nähdä Nikulan Jonen perukki päässä), vapaa muotoinen koska tarvitaan väittelytä, ja kyseessähän on viihde ohjelma. Kukaan ei jaksa kuunnella tylsää laki tekstiä, tasaisella äänenpainolla.

Niin ja ne tekstiviestit, pistetään vaikka joku pieni ruutu kuvan alareunaan, hinta 5e/kpl aina niitä tolloja löytyy, jotka lähettää viestejä.

Uusimmat

Suosituimmat