Paljonko vietät päivittäin aikaa tiedefooromin parissa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Topikki kertoo jo kaiken.
Itse pidän tästä kyseisestä foorumista todellapaljon ja vietän usein useampiakin tunteja keskusteluiden parissa.

Sivut

Kommentit (16)

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Eihän tuossa äänestyksessä asteikot piisaa.
Aamulla alotan siinä 9 aikhoin , välillä kuivalihakeittoa ja taas jatkethan.
Välhin vilkashan mitä kuuluu Jak Bauerille ja taas jatkethan.
Kello kolkutti vasta kolme kertaa, no onhan se aamun valkenemishen aikaa, vielä kerkejää lukea jotaki. No jopa läi viis kertaa, pitäskö välillä vähä torkahtaa , että jaksas vielä kerran käyvvä kilpailuketjut läpi.

No voi pirkuletto sonki taas puoli kymmenen, menikhän joku hyvä juttu ohi ?
Voi saataraku se hithasti aukejaa tuo masiina.

Vierailija

Samanlainen meininki on täällä Stadin lähiössä.

Tein nettiriippuvaisuustestin ja ei meinannu numerot riittää. Käskivät alottaa uudestaan tupakanpolton. Viininjuontia pitäs lisätä ihan välttämättä ja paljon. Heroiiniakin voisi kokeilla, pääasia, että saisi tämän nettiriippuvuuden poikki.

Sitte voisi ottaa yhteyttä alueensa nuorisopoliklinikkaan, vaan sinne taidan olla jo ylikypsä.

Elämäkin on jo menny, mutta tämä palsta on aikasen mukava seurattava, kuolemaa odotellessa.

Vierailija
Aslak

Ai jaa, minusta siinä on ihan liikaa vaihtoehtoja. Vaihtoehdon 1-2 tuntia jälkeen seuraava sopiva on jo Hommaa elämä. Ja tuo 1-2 tuntia taitaa olla jo itse asiassa olla liikaa jatkuvana.

Poikkeus: Aarteenetsintää ja Mikä vuosi -arvailua ei lasketa. Eihän... Ei kai...

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Ystävät hyvät
työtehtävissä, opinahjoissa
pitkin palloa ripoteltuina
poikittain tellukselle
pää alaspäin

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Valitettavan vähän aikaa, yleensä 5-30 min. Näet, työ haittaa harrastustoi-
mintaa. Tämä foorumi on antanut minulle paljon, avartanut maailmankuvaani
melkoisesti. Rekisteröintipakko teki välipään seurailussa. Palsta on lisäksi
vienyt ajatukseni uusiin sfääreihin, kosmologian tutkimuksen seurantaan.

Vierailija

Vietän hyvin paljon aikaa täällä,
mutta jos saisin tänne lopulliset bannit, olisin pikemminkin helpottunut
kuin tuohtunut.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14021
Liittynyt23.6.2005

Olen multisivusurffaaja, mikä ajoittain tarkoittaa samaa kuin crack-addiktio. Kelatkaa, 25 sivua koko ajan auki ja jatkuva jakomielisyys eri aiheiden välillä!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Kun vaimoni on töissä, vietän aikaa täällä.
Tyttöystäväni auttavat joskus oikeinkirjoituksessani, joten voin osallistua myös keskusteluihin.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Abdul Hassan
Kun vaimoni on töissä, vietän aikaa täällä.
Tyttöystäväni auttavat joskus oikeinkirjoituksessani, joten voin osallistua myös keskusteluihin.

Olet sinä aika vekkuli.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Käyn kerran - pari viikossa, kerrallaan ihan fiiliksen mukaan minuutista puoleen tuntiin.

Enemmän olen riippuvainen ulkoilusta ja liikkumisesta kuin tästä ruudullisesta koneesta, joka sylissäni makaa. Silti joskus on mukava höpötellä ja lukea höpötyksiä. No, joskus ihan asiaakin.

Vierailija

Vietän näillä sivustoilla aikaa nykyään 0-5 min per viikko. Jossain vaiheessa tuli palstalla notkuttua tiiviimminkin. Sitten ymmärsin, että
elämä on lyhyt ja haluan käyttää aikani
A.) taloudellisesti ja älyllisesti tuottavemmin
B.) läheisiäni ilahduttavemmin.

Nyt balanssi on löytynyt. Kiitos kaikille niille, joiden kanssa on ollut hauska sanailla.

Vierailija
Arla
Aslak

Ai jaa, minusta siinä on ihan liikaa vaihtoehtoja. Vaihtoehdon 1-2 tuntia jälkeen seuraava sopiva on jo Hommaa elämä. Ja tuo 1-2 tuntia taitaa olla jo itse asiassa olla liikaa jatkuvana.

Älä kehtaa. Suomalaiset kuluttavat aikaa vajaat kolme tuntia tv:n katseluun ja vielä enemmän muihin medioihin. Mieluummin käytän tämän ajan netissä surffailuun. Uutiset saa muutenkin paremmin luettua netistä. Ennemmin minä täällä kirjoittelen kuin katselen jotain tositv-ohjelmaa. Kuten Sartre sanoi: ihminen on onnellisimmillaan silloin kun saa kertoa oman mielipiteensä asioista. Jatkuva dialogisuus muiden ihmisten kanssa luo tilan jossa voimme kehittyä henkisesti, on tärkeää että nämä ihmiset ajattelevat välillä eri tavoin kuin mihin itse on tottunut. Ystävien kanssa harvoin tulee suuria näkemyseroja, siksi tarvitaan kreikkalaisen torin muunnelmaa jossa jokaisella on vapaus kertoa mielipiteensä. Foorumit toimivat tällaisina julkisina toreina, valitettavasti idiootteja eivät ole antiikin Kreikan tapaan ne jotka eivät osallistu julkiseen keskusteluun, vaan ne jotka eivät osaa olla hiljaa kun pitäisi vaieta.

Vierailija
Echi
Arla
Vaihtoehdon 1-2 tuntia jälkeen seuraava sopiva on jo Hommaa elämä. Ja tuo 1-2 tuntia taitaa olla jo itse asiassa olla liikaa jatkuvana.

Älä kehtaa. Suomalaiset kuluttavat aikaa vajaat kolme tuntia tv:n katseluun ja vielä enemmän muihin medioihin. Mieluummin käytän tämän ajan netissä surffailuun.

Gallupissa kysyttiin, kuinka paljon viettää täällä tiede.fi-palstalla aikaa. Jos oltaisiin kysytty netissä vietettyä aikaa, asteikko olisi siinä tapauksessa sopiva.

Vierailija
Arla
Echi
Arla
Vaihtoehdon 1-2 tuntia jälkeen seuraava sopiva on jo Hommaa elämä. Ja tuo 1-2 tuntia taitaa olla jo itse asiassa olla liikaa jatkuvana.

Älä kehtaa. Suomalaiset kuluttavat aikaa vajaat kolme tuntia tv:n katseluun ja vielä enemmän muihin medioihin. Mieluummin käytän tämän ajan netissä surffailuun.

Gallupissa kysyttiin, kuinka paljon viettää täällä tiede.fi-palstalla aikaa. Jos oltaisiin kysytty netissä vietettyä aikaa, asteikko olisi siinä tapauksessa sopiva.

Tarkoitin tuolla kommentilla sitä että surfatessa minulla on yleensä tiedefoorumi auki muiden sivujen ohella ja käyn välillä kurkkaamassa uusia kirjoituksia. Et muuten taida tuntea yhtään irkkaajaa tai muuta nettiaddiktia? Saattaisi standardit muuttua siitä missä menee ajankäytön rajat, edes 8h/päivässä ei välttämättä näille kavereille riitä. Jokainen varmaan tietää henkilökohtaisesti mikä on itselle parasta.

Vierailija

Itse olen yli 4 tuntia (Riippuu päivästä , mutta yleensä) vaikka ei uskoisi kun katsoo tuota viestilaskuria , koska minulla oli itse asiassa todella pitkä tauko tiedefoorumilta ja se selittää , että miksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat