Nykypäivän Robin Hood.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ryöstin rikkaan eläkeläis mummon käsilaukun ja pidin saaliista itse 10 % ja loput lahjoitin SPR:lle ja paikallisille leipäjonon asiakkaille. Näin ahneiden, omanedun tavoittelijoiden rahat saadaan kiertoon ja yhteiseen hyvään.

Kommentit (7)

Vierailija

Mistä tiedät kyseisen mummon olleen ahne ja omaa etuaan tavoitteleva? Ja miksi pidit itse saaliista KYMMENEN prosenttia?

Vierailija

Meillä köyhyys on suhteellista, mutta isossa osassa Maailmaa köyhyys on absoluuttista. Tuollaisia Robin Hood-kolttosia pitäisi mennä tekemään niihin maihin, joissa risaisen paidan päälleen pukeva ihminen pukee samalla ylleen koko omaisuutensa; naapurista lähtee liikkeelle monikansallisen öljy-yhtiön johtaja Cadillacillaan, päästäen samalla pakokaasut ja pölyt risapaitaisen naapurinsa silmille.

Vierailija

Eikös suurimmassa osassa latinalaisen Amerikan maista ole jo tuommoinen meininki? Haukkukaa lisää pohjoismaista hyvinvointivaltiota, ultrakapitalistit!

Vierailija

Hyvin menee kiertoon joo inhottavilta ihmisiltä jotka ovat töitä painaneet rahojensa eteen. Ei siinä erillisiä Robin Hoodeja enää tarvita kun olen jo maksanut päiväkotisi, koulusi, koulukotisi, työttämyyskorvauksesi, toimeentulotukesi, terveydenhoitosi, jälkiesi korjaamisen ja vankilassa lokoisan elosi. Siitä jäljelle jääväkö on inhottavaa oman edun tavoittelua? Anna saman tien tilinumero niin voin ohjata työnteosta saamani palkan sinne kokonaan suoraan.

Vierailija

Bushman nykyhetken Robin Hood. Uskaltaa vastustaa tyrannimaista hallintoa, joka verottaa kansalaisia yli tarpeiden.

Uusimmat

Suosituimmat