Mika Myllylän keisarikunta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mika Mon julistanut Jumalan johdatusta, kirjoittanut testamentin, juonu viina 20 vuotta ja nyt ilmoittaa olevansa viinan herra eli tarkoittanee viinatrokareriden kuningas. Siihen ammattia ei Mika tarvitse sillä ne opit saadaan kantapään kautta. Hyvä Mika, Liity Räikkösen piletyksiin Matti M kanssa niin voitte vertailla hieman saavutuksianne. Huomaat ehkä olevasi vain itsesi luoma hormoonikupla, joka puhkesi juuri oikeaan aikaan. Kimi on puhdas huippu-urheilija, kuten myös Matti Nykänen aikanaan

Kommentit (7)

Vierailija

Ahaa, tuossa siis olivat tärkeät syyt siihen, miksi Myllylä oli eilen myös keskusteluissa Sorainen( Harkimo), tarkoittaa, että Sorainen on juontajan ääni, Harkimo omistajan ääni. En katsonut, mitä mieltä on katsoa palasta eli pätkää, jossa kaksi raakkia haastattelee kolmatta raakkia. Evilä kai ei ole raakki, mutta muistaakseni vain hän sai viime kesäolympiakisoista ainoan suomalaisen mitalin.

Vierailija

Miksi tämä aihe on Tähtitieteen ja avaruuden aihepiirissä, eikä Psykologian tai lääketieteen?

Kolme valkoista kääpiötä, ja yksi aurinko.

Tuosta tulikin mieleen, että Aurinkokuningas eli Juhani Tamminen sai äskettäin potkut seurastaan Sveitsin liigassa. Samoin Kurre ei enää onnistunut Jokereissa. Alkaa olla noita huippu-urheilun raakkeja enemmänkin.

Vierailija

On naurettavan lapsellista puida lehdissä Räikkösen ryyppyreissuja negatiivisellä sävyllä. Eikö olisi vielä epänormaalimpaa, että Kimi olisi suomalainen absolutisti vai mitä niin merkillistä on ryyppäämisessä että Ilta-Sanomat laittaa lehden kanteen isolla tekstin: "Mikä Kimiä vaivaa?" Eikö muka tuon tekstin kirjoittaja ole koskaan itse ollut kännissä? Mikä häntäkin siis vaivaa? Eikö tässä maassa haluta tukea suomalaisia huippu-urheilijoita vaan yritetään vaan horjuttaa heidän itseluottamustaan tuollaisilla herjaavilla lehtijutuilla? Kimi sentään taistelee maailmanmestaruudesta ja on tälläkin hetkellä virallisesti maailman 2. paras kuski autourheilun kuninkuusluokassa. Epävirallisesti mielestäni paras aktiivikuskeista, sillä vain moottorin hajoamiset ovat vieneet Kimiltä kaksi mestaruutta, mm. viime vuonna.

Vierailija
Esa aka Lihis
On naurettavan lapsellista puida lehdissä Räikkösen ryyppyreissuja negatiivisellä sävyllä. Eikö olisi vielä epänormaalimpaa, että Kimi olisi suomalainen absolutisti vai mitä niin merkillistä on ryyppäämisessä että Ilta-Sanomat laittaa lehden kanteen isolla tekstin: "Mikä Kimiä vaivaa?" Eikö muka tuon tekstin kirjoittaja ole koskaan itse ollut kännissä? Mikä häntäkin siis vaivaa? Eikö tässä maassa haluta tukea suomalaisia huippu-urheilijoita vaan yritetään vaan horjuttaa heidän itseluottamustaan tuollaisilla herjaavilla lehtijutuilla? Kimi sentään taistelee maailmanmestaruudesta ja on tälläkin hetkellä virallisesti maailman 2. paras kuski autourheilun kuninkuusluokassa. Epävirallisesti mielestäni paras aktiivikuskeista, sillä vain moottorin hajoamiset ovat vieneet Kimiltä kaksi mestaruutta, mm. viime vuonna.

Anna Sorainenhan otti duunin parantaa Räikkösen julkisuuskuvaa.
Ja miten sattuukaan, viestisi ajaa ihan samaa asiaa. Eli kukahan ehkä olet? Tiedätkö itsekään, kuka olet? Ennen viestiäsihän tässä aiheessa ei sanottu sanaakaan Räikkösestä.

Lisäys. Anteeksi, mainittiin avausviestissä Räikkösen piletykset. Se kumminkin oli vain attribuutit asiassa, sinä nostit Räikkösen pääsubjektiksi.

Jaahah, kukahan rupeaisi parantamaan minun julkisuuskuvaani?
Savor puolestaan kirkastaa omaa kuvaansa liiankin kanssa, emme vain tiedä, kuka hän on, kenen kuvasta siis on kyse.

Vierailija

Mitä vitun väliä jostakinurheilijasta?
Milloin opettelette ajattelemaan ihan omilla aivoillanne?
Vittuako se yhtäkään TÄYSPÄISTÄ kiinnostaa jos suksimiehellä menee päin vittua?
Joka ainoa urheiluhullu ja kansallismielinen ja uskova (Aivan sama mikä uskonto) on TYHMÄ!
Eläkää omaa elämäänne.
Siinäkin voi olla paljon vikaa.

Vierailija
ArKos itse

Ja miten sattuukaan, viestisi ajaa ihan samaa asiaa. Eli kukahan ehkä olet? Tiedätkö itsekään, kuka olet? Ennen viestiäsihän tässä aiheessa ei sanottu sanaakaan Räikkösestä.

Lisäys. Anteeksi, mainittiin avausviestissä Räikkösen piletykset. Se kumminkin oli vain attribuutit asiassa, sinä nostit Räikkösen pääsubjektiksi.

Savor puolestaan kirkastaa omaa kuvaansa liiankin kanssa, emme vain tiedä, kuka hän on, kenen kuvasta siis on kyse.

En ole Anna Sorainen. Sitäpaitsi hänhän on jo eronnut koko tehtävästä. Täytyi ottaa kantaa asiaa etteivät ihmiset sentään valheita uskoisi.

Vierailija
Esa aka Lihis
ArKos itse

En ole Anna Sorainen. Sitäpaitsi hänhän on jo eronnut koko tehtävästä. Täytyi ottaa kantaa asiaa etteivät ihmiset sentään valheita uskoisi.

Siis hän erosi, ja sinä olet seuraaja. Nyt voimmekin ehdottaa Viivi Avéllania. Olen katsonut peräti yhdet hänen viihdeuutisensa.

Uusimmat

Suosituimmat