Trolli nimimerkit kadonneet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näyttää siltä että pahimmat trollinimimerkit on jostain syystä kadonneet. Onko ylläpito poistanut vai mihin lienee häpyneet?

Kommentit (9)

Vierailija
Kultamuna
Näyttää siltä että pahimmat trollinimimerkit on jostain syystä kadonneet. Onko ylläpito poistanut vai mihin lienee häpyneet?

Ehkäpä osa on kadonnut. Ainakaan sataa nikkiään mainostanutta
aba000,aba001 jne. ei ole näkynyt ja joissain vanhoissa jutuissa
lasketaan vieraaksi. Esim. Kosh moderaattoriksi:

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 57&start=0

Ilmeisesti tämä hemmo on bannattu. Vielä kun mode vähän
vilkaisisi joitain pelkillä isoilla kirjaimilla kirjoittavien juttuja.

Vierailija
Näyttää siltä että pahimmat trollinimimerkit on jostain syystä kadonneet.

Et näemmä ole sitten kadonnut.... kadotettu

Mikäs sinä olet sanomaan, kuka on tr ja kuka ei.

Oletko joidenkin yläpuolella kenties?

Vierailija
qaz
Näyttää siltä että pahimmat trollinimimerkit on jostain syystä kadonneet.

Et näemmä ole sitten kadonnut.... kadotettu

Mikäs sinä olet sanomaan, kuka on tr ja kuka ei.

Oletko joidenkin yläpuolella kenties?

Kuhan virittelen
Kai niitä jokainen välillä viljelee.
Löytyykö ideoita miten kirjoittaa hyvä trolli?

Vierailija

Kun Liittynyt avaa sanavarastonsa ovet,
alkavat hänen vihaajansa paukuttamaan floodi-nickeilänsä paskaa forumin
täyteen siinä toivossa, että kaikki luulisivat trollien olevan Liittyneen nimimerkkejä.

Vierailija

Minä tässä vain ilmoitan että minä olen vielä "hengissä". Trolliksihan minuakin joskus nimiteltiin. En tänne juuri mitään enää nykyään kirjoittele. Vaihdoin "majaa" kotimaiseen foorumiin, sellaiseen valvottuun. Vilkaisen aina silloin tällöin tänne uteliaisuuttani, utelias kun olen. Mutta kaipaan kovasti muutamia nimimerkkejä tältä palstalta. Mutta sellaista on elämä......

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt23.6.2005
Ayla
Vilkaisen aina silloin tällöin tänne uteliaisuuttani, utelias kun olen. Mutta kaipaan kovasti muutamia nimimerkkejä tältä palstalta.

En ehkä kuulu tuohon listaasi, mutta hyvä silti nähdä jälleen.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Kultamuna
Kuhan virittelen Kai niitä jokainen välillä viljelee. Löytyykö ideoita miten kirjoittaa hyvä trolli?

Lepo vaan meille kaikille! .. siis kullekin säädylle.

Vierailija
Ayla
Minä tässä vain ilmoitan että minä olen vielä "hengissä". Trolliksihan minuakin joskus nimiteltiin. En tänne juuri mitään enää nykyään kirjoittele. Vaihdoin "majaa" kotimaiseen foorumiin, sellaiseen valvottuun. Vilkaisen aina silloin tällöin tänne uteliaisuuttani, utelias kun olen. Mutta kaipaan kovasti muutamia nimimerkkejä tältä palstalta. Mutta sellaista on elämä......

Höpö höpö, ei sinua kukaan ole trolliksi haukkunut. Kirjoituksiasi on korkeintaan kritisoitu, mutta siltä on mahdotonta välttyä tällä foorumilla. Kun kerran selkeästi haluat jatkaa täällä kirjoittelua niin mikään ei estä palaamasta takaisin.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Ayla

Mikä se foorumi oli, kun en löytänyt linkkiä enää sinne? Kerran kävin katsomassa ja kovasti oli mainoksia silloin. Piti Adblockilla niitä poistella, että pystyi viestejä lukemaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat