Baarimelu tekee aggressiiviseksi!!!

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Esimerksiksi yökerhoissa on yksi syy se että kuin soitetaan kovalla musiikkia, niin saadaan ihmisten luonnollinen vietti sosiaalisuus tuhottua tai vaikeutettua. Myös melu tekee aggressiiviseksi. Näin viinan myynti kasvaa koska baarissa ei voi muuta tehdä kuin ryypätä tai nauttia alkohoolia.

Eli kannattaa välttäää yökerhoja. Ne turmelevat ihmismielen ja ihmisen terveyden.

myös se ainoat korvassa oleva kuulosolut tuhoutuvat ja ja sen lisäksi saat mielenterveys ongelmia, etkä pysty parantumaan mielenterveysongelmista etkä harrastamaan enään sosiallista kanssakäymistä koska et kuule ihmisten puhetta. Näin sekoat paljon enemmän.

Mutta ei vain ihminen tajua koska sosiaaliset käyttäytymis sääntöjä noudattaen ihminen menee sinne missä on muita ihmisiä runsaasti ja varsinkin sellaisiin paikkoihin mihin kaverit, menee jos et mene sellaisiin paikkoihin missä kaverit, äkkiä huomaat että ei kavereita ja taas tulee mielentervysongelmia. koska sosiaaliset suhteet kärsivät.

Eli elämä on, mutta käyttäkää aivoja, ajatelkaa järjellä eikä tunteella. Näin tapahtuu henkistä kehittymistä joka on erittäin hyödyllistä.

itse kehitän itseäni henkisesti koska oppii ymmärtämään asioita laajemmin ja tajuamaan mitä oikeasti tapahtuu.

Yrittäkää muuttaa tapoja, jos olette yleensä viettämässä vapaa-aikaa meluisissa paikoissa. Näin säästytte monilta vaivoilta joita voitte kohdata.

Kommentit (5)

Vierailija

Eli elämä on, mutta käyttäkää aivoja, ajatelkaa järjellä eikä tunteella. Näin tapahtuu henkistä kehittymistä joka on erittäin hyödyllistä.

itse kehitän itseäni henkisesti koska oppii ymmärtämään asioita laajemmin ja tajuamaan mitä oikeasti tapahtuu.

Kyllä etenkin tämän edellisen viestin suhteen

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Merodach

Kyllä etenkin tämän edellisen viestin suhteen

mitä tarkoitat?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tiäremiäs on oikeassa. Ränkkämusiikki ja vielä isolla soitettuna ravintoloissa on ahdistavaa. Korviaan ei siltä saa suljettua. Viisas ravintoloisija poistaisikin levysoittimet bubeista, baareista ja ravintoloista. Vielä vaaditaan tupanpolton lopettamista. Ränkkähevi musiikin kuuntelu pakosta voi joillekin olla yhtä vahingollista. Itse lähden yleensä pois, jos sitä jatkuu pitkään. Eri asia on ravitsemusliikkeissä järjestetyt elävän musiikin konsertit, silloin on itsellä valinnanmahdollisuus meneekö, vai ei. Samoin on tupakkaa polttamattomilla mahdollisuus valita savuton ravintola.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat