Missä asut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Valitettavan harva viitsii ilmoittaa asuinpaikkaansa. Nyt voit ilmoittaa asuinpaikkasi anonyymisti tähän kyselyyn.

*ostoskanavaäänellä*

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Sulta puuttuu tolta listalta itä-suomi, ja Rovaniemen ja Nuorgamin välinen Lappi. (esim. Sodankylä, Ivalo, Inari)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Kosh
En voi vastata.

Tuossa kysytään lähintä kaupunkia. Jos nuo kaikki kaupungit ovat sinulle yhtä läheisiä, paljastit juuri todellisen asuinpaikkasi: asut Maan keskipisteessä!

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Ding Ding
Kosh
En voi vastata.

Tuossa kysytään lähintä kaupunkia. Jos nuo kaikki kaupungit ovat sinulle yhtä läheisiä, paljastit juuri todellisen asuinpaikkasi: asut Maan keskipisteessä!

Asumispaikkaani lähinnä oleva kaupunki ei ole listalla. Ei edes toiseksi lähin.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Minäkään en tyydy annetuihin ennakko-oletuksini. Asun galaksilla lähinnä vasemmalla tästä. Kolme aurinkoa ja punainen kuupari, jotka kiertää söpösti toisiaan. Yks musta aukko kalvaa tulevaisuutta, mutta ei hätää niin kauan kuin nämät intertenyhteydet toimii. Seura se tekee, ei vain kaltaisekseen, vaan myös lajiuskolliseksi. Ihmiset.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Minäkään en tyydy annetuihin ennakko-oletuksini. Asun galaksilla lähinnä vasemmalla tästä. Kolme aurinkoa ja punainen kuupari, jotka kiertää söpösti toisiaan. Yks musta aukko kalvaa tulevaisuutta, mutta ei hätää niin kauan kuin nämät intertenyhteydet toimii. Seura se tekee, ei vain kaltaisekseen, vaan myös lajiuskolliseksi. Ihmiset.

Olet siis Turusta?

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Mie asun kotona. Meillä minun lisäksi assuu minun akka ja karhukoira.
Kartanolla aijassa , assuu 12 poroa. Minun karja.
Lavossa heinäläjässä ,saattaa olla jokunen hiiri.

Väärti assuu kilometrin päässä. Muitaki ihmisiä , vähän kauempana.
Rovaniemelle on pitkä matka. Pitkä son ivalhonki , Kolari ja Kittilä vähäsen lähempänä . Sovankylä on eempänä niinkö Unariki ja Lohiniva.
Pokka on meiltä pohjashen , Salla ijässä .
Niin että keskustassa sitä olla pällistelhän.
Kaikki on ihan lähellä.

Vierailija
Aslak
Mie asun kotona. Meillä minun lisäksi assuu minun akka ja karhukoira.
Kartanolla aijassa , assuu 12 poroa. Minun karja.
Lavossa heinäläjässä ,saattaa olla jokunen hiiri.

Väärti assuu kilometrin päässä. Muitaki ihmisiä , vähän kauempana.
Rovaniemelle on pitkä matka. Pitkä son ivalhonki , Kolari ja Kittilä vähäsen lähempänä . Sovankylä on eempänä niinkö Unariki ja Lohiniva.
Pokka on meiltä pohjashen , Salla ijässä .
Niin että keskustassa sitä olla pällistelhän.
Kaikki on ihan lähellä.

A[size=200:2zpqsv2y]haa![/size:2zpqsv2y] ja ke[size=134:2zpqsv2y]nen[/size:2zpqsv2y]kähän kotona sitä asu[size=117:2zpqsv2y]taan[/size:2zpqsv2y]? Itse asun [size=42:2zpqsv2y](ainakin toistaiseksi)[/size:2zpqsv2y] vanhenpieni kotona.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Viime vuonna lähin kaupunki oli ulkomailla (Viipuri), mutta kun tuo Joutsenokin on nykyään kaupunki, vastaan: en tiedä.

Same shit, different day...

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005
Chief
Hiukan harva on tuo asteikko... Itä-suomi vissiin = ulkomaat...

Itä-Suomi unohdetaan aina!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Juu sorge, että unohdin itä-suomen. Koitan vielä lisätä vaihtoehtoja jos voin, vaikkakin se saattaisi aiheuttaa sen, että joku itä-suomessa asuva olisi vastannut toiseen.

Sitten vähän hjuumoria.

Miettikääpä vähän...

Äänet turulle... 0
Ja palstana TIEDE.

Eli millainen on turun älykkyystaso(pitäisi raksuttaa jo).

EDIT: en voi enää lisätä äänestysvaihtoehtoja...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat