Seuraa 
Viestejä4

Olen kesän kuvaillut erilaisia luonnonkasveja ja tunnistanut suurimman osan. Muutama on kuitenkin tuottanut päänvaivaa, sillä en tiedä ovatko esimerkiksi virnat samoja, vain erinäköisiä. On myös muutama kasvi, joista ei ole mitään tietoa. Tässä kuvat kasveista

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kytoann
Seuraa 
Viestejä1933

Ykkönen näyttää olevan pihatatar ja kolmonen ukontatar. Kakkonen voisi olla aitovirna? 

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

kytoann kirjoitti:

Ykkönen näyttää olevan pihatatar ja kolmonen ukontatar. Kakkonen voisi olla aitovirna? 

Mie sanosin, että 2 = hiirenvirna ja 4=aitovirna?

korjattu kirohärö 

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

karahka
Seuraa 
Viestejä1112

En tiedä mistä, mutta jostain tuli mieleeni hiirenvirna myöskin. En kyllä tiedä sellaisesta kasvista juuri mitään. Sain vain ajatuksen. Virma se vissiin on eikä virna.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

karahka kirjoitti:

En tiedä mistä, mutta jostain tuli mieleeni hiirenvirna myöskin. En kyllä tiedä sellaisesta kasvista juuri mitään. Sain vain ajatuksen. Virma se vissiin on eikä virna.

Virna on oikein, kits. Itelle toi hiirenvirna on aina ollu hiidenvirna, mistä lie syystä

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat