Selvitä kuolinpäiväsi (tilastollisesti).

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kokeilkaa jos uskallatte ja tarkempi osio jos jaksatte vastailla
kysymyksiin. Itse jaksoin, en tohdi paljastaa tulosta,ainakaan
vielä.

"Helsingin Sanomien verkkosivujen Deadline-testin avulla sinäkin voit selvittää tarkan kuolinpäiväsi – jos uskallat. Ikään ja sukupuoleen perustuvan ennusteen lisäksi voit selvittää tarkemman tilastotodennäköisyyden vastaamalla monipuolisiin elintapoja koskeviin kysymyksiin.

Kaiuttimet kannattaa laittaa päälle, sillä lopunalun tunnelmaan sopii testin keskiaikainen taustamusiikki. Hieronymys Boschin synnillinen kuvitus symboloi tuonelan. Vastaamisen ohessa pikkupirun pisteliäät kommentit lohduttavat syntistä testattavaa, mutta suojelusenkelin neuvot löystyvät välillä siirapiksi."

http://www.uta.fi/utain/2006k/5/29398.html

http://www4.hs.fi/deadline/deadline.html

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Naurettavaa pelleilyä - älkää tukeko tällaista paskaa.

Jokainen älykäs ihminen ymmärtää sen, että se on geeneistä kiinni milloin kupsahtaa.

Vierailija

Kuolen 75-vuotiaana. Ja Liittynyt, kukaan tuskin tekee noita tosissaan. Ja elintavat vaikuttavat paljon siihen kuinka pitkään elää.

Vierailija

Niin kyllähän tämä jonkinlaista osviittaa antaa noin tilastollisessa valossa, riittävänmoneen kysymykseen kun vaan vastaa ja rehellisesti.
Sitten on tietysti nämä kaikenlaiset onnettomuudet jotka on jo hankalampi arvioida. Parempi varmaan kun ei tiedä tarkkaa kuolinhetkeään niin saa tästäkin seikasta hieman lisäaikaa.

Vierailija

Testin mukaan kuolen 73-vuotiaana, mutta koska tuo testi oli selvästi tarkoitettu aikuisille niin, vastaus tuskin on totta.

Vierailija

Mulle tuli joku virus häiriö. Kone ilmoitti iäkseni määrittelemätön. Viikatemies alkoi itkemään ja ojenti kuvaruudusta minulle viikatettaan sanoen: JO oli aikakin hänen päästä lepäämään ja uuden astuttava hänen saappaisiin.. olen nuori, synnyin viime vuosisadalla ja taidan elää vanhemmaksi kuin tietokone-aika.

Vierailija

76 vuotta. Maksimi näyttäisi olevan miehillä jossain 80-vuotiaassa. (Sain 99% todennäköisyydeksi kun yritin vastata optimivastauksilla ja silloin tuli 80-vuotta iäksi.)

Olen sen verran optimistinen, että en usko tuohon oikeastaan yhtään. Lääketiede kuitenkin kehittyy jatkuvasti joten eliniän voisi olettaa nousevan, kun testi pohjautuu puhtaasti nykyhetken tilastotietoihin.

Vierailija

Kuolen maanantaina.

Vuonna 2045, 69 vuoden kunniakkaassa iässä.

Optimisti kuitenkin olen, enkä usko että näin kauaa on tuotakaan ihmettä tarvetta odottaa

Vierailija

Kuolen 63-vuotiaana tiistaina 17. marraskuuta vuona 2037. Onneksi olen aloittanut Suuren Elämäntapojen Parannusprojektin, joten eiköhän tuo luku lisäänny.

Vierailija

Tein tuon pari viikkoa sitten. Tarkkaa kuolinaikaa en enää muista, mutta hiukan yli 60 se oli. Eläkkeelle pääsystä on kuitenkin turha haaveilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat