Seuraa 
Viestejä4440

Heipä hei palstalaiset.

Ajauduin erään henkilön kanssa pohtimaan, että onko alkoholin runsas käyttö haitallista vai jopa edullista, jos on 1) diagnosoitu alzheimer ja 2) punaisella kolmiolla varustettu lääke.

Kysyn tätä ihan siksi, että saisimme näkökulmaa, sillä liian monesta paikasta kuulee, että alkoholilla ei ole minkäänlaista merkitystä tai vaikutusta alzheimeria sairastavalle ihmiselle.

Mitä olette mieltä?

Ruhollah.

Kommentit (2)

Adam Cortisone
Seuraa 
Viestejä292

Kasvisruoka2 kirjoitti:

Heipä hei palstalaiset.

Ajauduin erään henkilön kanssa pohtimaan, että onko alkoholin runsas käyttö haitallista vai jopa edullista, jos on 1) diagnosoitu alzheimer ja 2) punaisella kolmiolla varustettu lääke.

Kysyn tätä ihan siksi, että saisimme näkökulmaa, sillä liian monesta paikasta kuulee, että alkoholilla ei ole minkäänlaista merkitystä tai vaikutusta alzheimeria sairastavalle ihmiselle.

Mitä olette mieltä?

Heipä hei, pohdippa pulmaasi ihan keskenäsi!

Miksi väärät numerot eivät koskaan ole varattuja?

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä4440

Adam Cortisone kirjoitti:

Kasvisruoka2 kirjoitti:

Heipä hei palstalaiset.

Mitä olette mieltä?

Heipä hei, pohdippa pulmaasi ihan keskenäsi!

Liikaa olen yksin joutunut pohjtimaan. Lopulta alkoholin puoltajia on paljon enemmän kuin uskoisikaan, vaikka itse olen kyllä skeptinen tuosta yhdistelmästä.

On esitetty jos jonkinlaista tohtori tolosen tekstiä todisteeksi, että alkoholi itseasiassa on HYVÄKSI tuossa tilanteessa. Sen sijaan alzheimerin ja alkoholin yhteydestä ei ole oikein kunnollista näyttöä, muutama tutkimus, jotka vähän viittaavat siihen suuntaan epäsuorasti.

Asia siis ei ole ainakaan maallikon helposti ratkaista, siksi utelen, jos täältä ihan oikeasti löytyisi valistuneempia vastauksia.

Ruhollah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat