Suomalainen nainen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi Suomalainen nainen piiloittaa kauneutensa..? Skandinaavi emännät on pallon kauneimpia tyttöjä, mutta miksi ne piiloittaa Suomessa kaiken?? Varsinkin housuihin, miksei naiset pukeudu mekkoihin ja hameisiin ( vois syntyvyys lisääntäyä täällä Pohjolassakin..)

Tytöt rehellisiä vastauksia... Vihdoinkin..

Sivut

Kommentit (18)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Varmaan siksi, että talvisin on kylmä. Syntyvyyshän tuskin lisääntyisi yhtään, kun abortti on sallittu, ehkäisyvälineitä laajalti saatavissa ja koulutustaso sen verran korkea, että tajutaan olla synnyttämättä suurperheitä taloudellisen turvan kustannuksella.

Nervus rerum

Vierailija

On niin kovin vilpoisaa.

Ne piiloittaa kauneutensa, jotta miehet ettis tarkemmin.

Minä olen löytänyt, vihdoinkin, sen kauneimman, joka käyttää hametta vaikka olis pakkasta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Säären palvojia liikkeellä näemmä

Pertsanan kylmä täällä pohjolassa näin talvisaikaan, ja kun villahousut ei ole kovin seksyjä, niin mieluummin housuissa. Kuka sitä vapaaehtoisesti persauksensa palelluttaisi - edes miehen takia

Kunhan kevät taas koittaa, niin peltikolarit ja peräänajot lisääntyvät liikenteessä - olkaatten siis huoleti, kyllä hamoset taas kohta vilahtelee naisväen yllä

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Clipsit ovat myös in!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Itse asiassa housuthan on paljastavampi asu kuin hame. Hame peittää täysin muodot, tiukat housut näyttävät jokaisen vartalon kurvin.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
meikämie
Itse asiassa housuthan on paljastavampi asu kuin hame. Hame peittää täysin muodot, tiukat housut näyttävät jokaisen vartalon kurvin.

Siti, hame tai mekko on silti paljon seksikäämpi, enemmän kuin kokonaan alaston nainen. Miehen päällä ei ole hirveän seksikäs, ajatellaan vaikkapa scotteja karvaisine säärineen. Taikka en tiedä, vaikka jonkun mielestä olisikin. Näkemykseni on täysin henkilökohtainen. Tuskinpa alan tästä asiasta kiisteleen kenenkään kanssa. Mihinkähän sitä keväällä taas silmänsä laittaa, ettei tule niitä kolareita. Sekin hävettää, jos törmää liikennemerkkiin tai johonkin paaluun jalkakäytävällä kävellessä.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Cosmic-Fairy
Taida itse olla mies?
Kuinka "paljastavissa" vaatteissa itse kuljet?

Mutta naisethan väittävät yleisesti kiinnittävänsä enemmän huomiota miehen älyyn tai muihin ominaisuuksiin, kuin ulkomuotoon. Jos asia on totta, mitä sitä turhaan miehen kannattaa itseään paljastella.

Lierikki Riikonen

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Kyllä me ulkonäköäkin katsotaan ja pukeutumista sekä ruumiin kieltäkin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Kyllä me ulkonäköäkin katsotaan ja pukeutumista sekä ruumiin kieltäkin...

Tuo tuntuu mukavalta. Ettei enää eletä viktoriaanista aikaa ja että nainen saa olla halukas ja valitseva. Jopa himokas. Neitsytvaimojen aika on ohi.

Vierailija

Housut ovat tosi käytännölliset, mutta sen verran vastarannan kiiski täytyy olla, että jos on oikein kylmä, niin minä ainakin tarkenen hameessa paremmin kuin housuissa, varsinkin jos housut ovat tiukahkot. Pitkä hame pitää jalat lämpimänä paljon paremmin kuin housut. Tietenkin hameen alla on oltava lämpimät villasukkahousut

Mutta etteikö kilttiin (tai koko skottilaiseen kansallispukuun) sonnustautunut mies muka ole seksikäs? Onhan se! Varsinkin kun tietää, ettei kiltin alla kuulu pitää housuja. Mutta se asu täytyy kyllä osata kantaa. Jos joku suomalainen körmy pukeutuisi skottiasuun ja häpeilisi "hamettaan", niin siitä olisi kyllä seksikkyys kaukana. Ylpeää kiltinkantajaa katselee mielellään. Jos mielii esimerkkiä, niin sopii miettiä Sean Connerya skottikansallispuvussa. Kuvia löytyy netistä.

Vierailija
Vaikea sanoa
Ylpeää kiltinkantajaa katselee mielellään. Jos mielii esimerkkiä, niin sopii miettiä Sean Connerya skottikansallispuvussa. Kuvia löytyy netistä.

Tämä mies vie voiton Seanista, on nimittäin nuorempaa vuosimallia

Vierailija

Tuollainen ase minullakin on, mutta hamoseen en taida vyöttäytyä. Suomalainen nainen on kyllä kaunis kesämekossaankin. Luthienia eivät hekään silti voita.
(As Beren looked into her eyes
Within the shadows of her hair,
The trembling starlight of the skies
He saw there mirrored shimmering.
Tinuviel the elven-fair,
Immortal maiden elven-wise,
About him cast her shadowy hair
And arms like silver glimmering.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat