Seuraa 
Viestejä45973

Testing

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Gemini kirjoitti:
italic:  pitäisi olla kenollaan

lihavoitu

Lorem ipsum...

<p* style="color:DodgerBlue;">Lorem ipsum...</p*>

ei toimi, ei. Asterisk merkit lisäsin sen takia että saan lähtemään itse koodin "as-is"

QS
Seuraa 
Viestejä5460

mdmx kirjoitti:
Ei toimi juuri mikään html, pelkästään ne mitä saa editorin kautta 'näytä tekstinä' tehtyä.

Paska mikä paska.

Totta. Uituttaa tämä voorumi.

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
Sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%... eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
Sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%... eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

Japetus
Seuraa 
Viestejä12478

testi

testi

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Test

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Jostakin syystä ajoittai tulee ilmoitus että kirjoitusoikeuteni on evätty koska olen rikkonut palstan sääntöjä? Mitä ihmettä? Mikä kirjoitukseni vai onko palsta juhannustuulella?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1149

Deimos kirjoitti:
Jostakin syystä ajoittai tulee ilmoitus että kirjoitusoikeuteni on evätty koska olen rikkonut palstan sääntöjä? Mitä ihmettä? Mikä kirjoitukseni vai onko palsta juhannustuulella?

Joo samantapaista meitsilläkin äsken. Ihmettelin että mikä kommentti tarkalleen ottaen siihen kirj.oik. eväämiseen johtanut vai bugittaako tää forumisofta jotenkin? js-valitukset, mihin tänä iltana törmännyt eväämisen yhteydessä viittaisi jälkimmäiseen selitykseen

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Joo samantapaista meitsilläkin äsken. Ihmettelin että mikä kommentti tarkalleen ottaen siihen kirj.oik. eväämiseen johtanut vai bugittaako tää forumisofta jotenkin? js-valitukset, mihin tänä iltana törmännyt eväämisen yhteydessä viittaisi jälkimmäiseen selitykseen

Hyvä. Se on bugi, koska muillekin tulee ilmoituksia. Nyt softa on rikki selvästi. Täytyy yrittää kirjoitella, mutta joka neljäs kirjoitus ja ilmoitus tulee.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Btw. Uusi kone on todella tykki. Kaksi kertaa tehokaampi kuin entinen romu. Nyt voi harkita taas PC-pelaamista.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat