Seuraa 
Viestejä6960

Tässäpä "testi" - lainausmerkeissä:

http://global.britannica.com/quiz/vocabulary-quiz

Keskiarvo testissä on 127.

Olen nyt kokellut 6-7 kertaa tehdä testin, ja vastaukset ovat olleet muistaakseni välillä 41-147, eli vaihteluväli on "hieman" laaja, eli välillä "tumpelo ala-asteikäinen" - "taitavampi kuin äidinkieleltään englanninkielentaitoinen 60-vuotias, eli tositaitava" (omat arviot).

Tiedä sitten, jos tuosta tekisi kunnon "koesarjan", ja laskisi keskiarvon, auttaisiko se haarukoimaan hieman tarkemman tuloksen.

Kommentit (14)

BCK
Seuraa 
Viestejä6960

Ai niin, miksi tämä aihe-alue? Siksi, että ko. testi tosiaankin on vitsi. Vaikka ei silti, ihan hauskaahan tuollaisten testien tekeminen kyllä on, ja tarkoitus tuollaisilla testeillä lieneekin olla viihteellinen.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960

(Ah, tätä foorumia, kun ei voi editoida...)

Testin maksimi on 205, tai ainakin parhaimman tuloksen saanet ovat saaneet sen summan kaikki tyynni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
asdf
Seuraa 
Viestejä11906

Kertakokeilulla tuli 65, eli ei kovin mairitteleva. Ainakin minulle tuo oli ihan joko-tai-testi, eli tiesin sanan heti tai sitten se oli puhdas arvaus. Olisi kiva tietää, millaisia tuloksia natiivit englanninkieliset tuosta saavat. Hyvin outoja sanoja tuli ensimmäisellä kokeilulla, vaikka uskoisin, että minulla on kohtuullinen sanavarasto.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960

Veli H. kirjoitti:

BCK kirjoitti:

Tässä vähän samantapainen testi, jossa pitää nimetä kuvassa näkyviä esineitä tai asioita:

http://global.britannica.com/quiz/name-that-thing

Kun mun selaimessa on asetukset  mallia "paranoid" niin en testannut kun en sallinut

esim. sivuston crwdcntrl.net tai muiden scriptailua.

Kiitos tiedosta ja varoituksesta. Kerääköhän tuo crwdcntr sitten dataa surffailuistani tästälähin aina?

Mitä selainta käytät? Itse en löytänyt chromesta tai firefoxista oikeastaan mitään asetuksia, saatikka paranoidi-sellaisia.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3197

Firefoxiin saa monia plug-innejä, esim. NoScript, voi kieltää tai sallia JavaScriptin suorituksen, tietysti vaivalloista, koska kaikki sivut sitä käyttävät, samoin selaimessa on asetus, josta sallin evästeiden asetuksen vain session ajaksi,sivu ei muista minua seuraavalla käynnilläni.

Tätä tarkoitan paranoidisuudellani (grin).

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3197

Kyllähän tuo britannica.com on luotettava sivusto ja onhan heillä privacy policy, jota kaikilla sivustoilla ei satu olemaan, mutta kukapa noita policyjä viitsii lukea

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat