Seuraa 
Viestejä105
Liittynyt9.9.2014

Kaveriltasi, itse vippasin kuukausi sitten kaverilta kolme euroo teekupposeen kun huomasin ettei lompuukki ollut mukana, tosin sano ettei tartte maksaa takasin.

Kommentit (5)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Rellunpiinaaja kirjoitti:

Kaveriltasi, itse vippasin kuukausi sitten kaverilta kolme euroo teekupposeen kun huomasin ettei lompuukki ollut mukana, tosin sano ettei tartte maksaa takasin.

kerran vippasin kaverille 3 euroa, mutta ei maksanut takasin. sidoin kaverin vyötärön  köyden ja kiinnitin kaverin rellun hinauskoukkuun ja ajelin hämeenkatua pitkin.  Sen jälkeen kaveri ei ole pumminnut rahaa.

optimistx
Seuraa 
Viestejä852
Liittynyt14.1.2008

tiäremiäs kirjoitti:

...

kerran vippasin kaverille 3 euroa, mutta ei maksanut takasin. sidoin kaverin vyötärön  köyden ja kiinnitin kaverin rellun hinauskoukkuun ja ajelin hämeenkatua pitkin.  Sen jälkeen kaveri ei ole pumminnut rahaa.

En tiedä vitsailetko.

Jos aioit yrittää samoilla periaatteilla ratkaista mahdollisia tulevia perintä- yms ongelmia venäläisten kanssa, niin varautunet siihen, että palkkamurhaajan tai polvilumpion murskaajan toimeksianto lienee idässä sangen halpa juttu, jopa valmiine hinnastoineen kuulemma.

Olethan sitten varovainen.

1. Päätä, mikä (tutkimus-)tulos TUNTUISI mukavalta
2. Etsi tulosta tukevia todisteita, hylkää kaikki muut todisteet
3. Pysy kannallasi lopun elämää ja toista sitä kaikille herkeämättä.
4. Valmis!

http://www.tiede.fi/keskustelu/66231/ei_yliopistollinen_tutkimus_taikako...

Strange
Seuraa 
Viestejä54
Liittynyt10.10.2015

tiäremiäs kirjoitti:

Rellunpiinaaja kirjoitti:

Saitko kolme euroasi takaisin? Rellun piinaamiselle tuskin kehtaa mitään hintaa laittaa, mutta kai sentään tajusit lisätä velkaan bensiinikustannukset ja köyden hinnan?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat