Seuraa 
Viestejä48
Liittynyt22.9.2014

Tätä kun katsoo, voi ymmärtää, miten vajakkia keskustelu palstalla on.

Täysin tyhjän päiväisistä asioista vänkäämistä.

Life sucks and then you marry someone who doesn't.

Sivut

Kommentit (17)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Etkä sinäkään sitten mitään asiantilaan muutosta tuovaa keskustelua välittänyt avata.

Tyhjänpäiväinen on muuten yhdyssana.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29941
Liittynyt16.3.2005

Joo. Mistähän saataisiin lisää porukkaa, joka kertoo kuinka huonoa keskutelu on. Sitä parempaa tapaa kohottaa keskustelun laatua ei ole. Voisikohan ylläpito koodata jonkun botin, joka haukkuu keskustelun ja keskustelijat säännöllisin väliajoin.

optimistx
Seuraa 
Viestejä852
Liittynyt14.1.2008

Science kirjoitti:

...

Täysin täyspäiväistä asioista vänkäämistä.

1. Päätä, mikä (tutkimus-)tulos TUNTUISI mukavalta
2. Etsi tulosta tukevia todisteita, hylkää kaikki muut todisteet
3. Pysy kannallasi lopun elämää ja toista sitä kaikille herkeämättä.
4. Valmis!

http://www.tiede.fi/keskustelu/66231/ei_yliopistollinen_tutkimus_taikako...

optimistx
Seuraa 
Viestejä852
Liittynyt14.1.2008

Science kirjoitti:

Teit uteliaaksi. Mitkä eivät olisi tyhjänpäiväisiä asioita?

Katsoin jopa nimimerkkiäsi napsauttamalla, mitä olet tähän saakka kirjoitellut.

Valokuvauksestako kirjoittaminen ei olisi tyhjänpäiväistä? Vai mistä?

1. Päätä, mikä (tutkimus-)tulos TUNTUISI mukavalta
2. Etsi tulosta tukevia todisteita, hylkää kaikki muut todisteet
3. Pysy kannallasi lopun elämää ja toista sitä kaikille herkeämättä.
4. Valmis!

http://www.tiede.fi/keskustelu/66231/ei_yliopistollinen_tutkimus_taikako...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Science kirjoitti:

Suosittelen lukemaan ketjuja "melkein oikeat telaketjut" ja "taulukon palauttaminen c". Niissä on pelkää asiaa ja tärkeää tietoa ihmisen kehityksen kannalta.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Neutroni kirjoitti:

Joo. Mistähän saataisiin lisää porukkaa, joka kertoo kuinka huonoa keskutelu on. Sitä parempaa tapaa kohottaa keskustelun laatua ei ole. Voisikohan ylläpito koodata jonkun botin, joka haukkuu keskustelun ja keskustelijat säännöllisin väliajoin.

Ehkä tuo on semmoinen botti?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

MooM
Seuraa 
Viestejä7057
Liittynyt29.6.2012

Vatkain kirjoitti:

Nielulottoon kannattaa myös tustua. Rautaista asiaa alusta loppuun.

Sopii erityisesti dekkarien ystäville. Loppuratkaisu ja sen selvittely mukana (diagnoosin suhteen, lopputulema on jatko-osan aihe).

Toimii myös esimerkkinä nettikeskustelun dynamiikasta tiedon yhteisöllisen kaivamisen ja tulkinnan yms. hypetetyn prosessin ja myös osallistujien roolien ja toimintatapojen kannalta. Tuosta saisi vaikka sosiaalipykologian gradun, kun sen analysoisi alan työkaluilla.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

MooM kirjoitti:

Vatkain kirjoitti:

Sopii erityisesti dekkarien ystäville. Loppuratkaisu ja sen selvittely mukana (diagnoosin suhteen, lopputulema on jatko-osan aihe).

Toimii myös esimerkkinä nettikeskustelun dynamiikasta tiedon yhteisöllisen kaivamisen ja tulkinnan yms. hypetetyn prosessin ja myös osallistujien roolien ja toimintatapojen kannalta. Tuosta saisi vaikka sosiaalipykologian gradun, kun sen analysoisi alan työkaluilla.

Se mulla on menny ohi tai en muista, että selvisikö voittaja?

MooM
Seuraa 
Viestejä7057
Liittynyt29.6.2012

CE-hyväksytty kirjoitti:

MooM kirjoitti: 

Vatkain kirjoitti:

Se mulla on menny ohi tai en muista, että selvisikö voittaja?

Kuka se nyt akalasiaa ekana ehdotti? En minä jaksa käydä läpi ketjua. Ja tavallaan tietysti se diagnoosin varmistanut lääkäri voitti, vaikkei ketjun lottoon osallistunutkaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

MooM
Seuraa 
Viestejä7057
Liittynyt29.6.2012

Tässä töitä vältellessä lukaisin tuota ketjun alkua (nielulotto). Nopaesti katsoen taisit Vatkain voittaa itse (viesti 31). BCK:n listoissa ei tainnut olla Akalasiiaa, vaikka kaikki muu mahdollinen olikin.

Hautajaiskutsu varmaan sulle tulee muutenkin (oletan, että tarkoitit omiasi), mutta vieraana lienet paras mahdollinen: hiljainen ja syö vähän.

BCK
Seuraa 
Viestejä6960
Liittynyt9.7.2010

Luulen, että Vatkain itse tosiaan voitti loton, hokasasi jonkun gastrolab(tms.)-linkin sivulla oireidensa sopivan parhaiten akalasiaan. Minua hämäsi kai mm. se, että kivun kerrottiin olevan yläsulkijan kohdalla, vaikka se olikin itse asiassa alasulkijassa se vika. Ja se, että akalasia on niin harvinainen. Toisaalta kun kyseessä on tässä nuori ihminen, se olisi kyllä puhunut akalasian puolesta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat