Seuraa 
Viestejä9

Kun rekisteröidyin kirjoittajaksi tänne, halusin kirjoittaa nimimerkillä Petrus Argentum. Jostain syystä sellainen nimimerkki ei kelvannut ja minusta tehtiin vastoin minun omaa tahtoani Käyttäjä 602. Miksi?

Kommentit (9)

Lyde19
Seuraa 
Viestejä8054

Toimituksen kokouksessa pohdittiin mikä olisi sinulle sopiva nimimerkki. Siinä sitten tuli mieleen että olet kuin ilmetty legendaarisen nimimerkki Käyttäjä601 isoveli. Siitä sinulle nimimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska olet rekisteröitynyt sen verran Käyttäjän 585 jälkeen, joka myös esiintyy käyttäjänä niin sinä sait numeron 602.

Ei vaan, veikkaan että palstauudistuksen myötä ei nyt kelvannut jos sinulla on useampia nimimerkkejä sanomayhtiössä. Pyrkivät nyt ehkä saamaan kaikki kirjoitukset yhden nimimerkin alle että troolarit saadaan kiikkiin. Eli kun munaa itsensä yhdessä paikassa joutuu samalla nimimerkillä rustailemaan muuallakin.

Toope
Seuraa 
Viestejä27873

Ketä kiinnostaa tuollainen, kun Suomi juuri VOITTI Venäjän nuorten MM-kisoissa. Hienoa tuollainen voitto, se lakaisee alleen jotkut typerät keskustelunavaukset ja pikkuongelmamme.

Loistavaa Suomelta tuollainen.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää...." Pommit ja etnojengit? Tulevaisuutta?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1771

Toope kirjoitti:
Ketä kiinnostaa tuollainen, kun Suomi juuri VOITTI Venäjän nuorten MM-kisoissa. Hienoa tuollainen voitto, se lakaisee alleen jotkut typerät keskustelunavaukset ja pikkuongelmamme.

Loistavaa Suomelta tuollainen.

Ei se ollut Suomi kun teki maalin, eikä Toope, vaan Kapanen - Kasperi Kapanen.

Tiskijukka
Seuraa 
Viestejä148

Käyttäjä602 kirjoitti:
Kun rekisteröidyin kirjoittajaksi tänne, halusin kirjoittaa nimimerkillä Petrus Argentum. Jostain syystä sellainen nimimerkki ei kelvannut ja minusta tehtiin vastoin minun omaa tahtoani Käyttäjä 602. Miksi?

Ilmeisesti Petrus oli varattu, ja olit hivenen myöhässä jotta sinusta olisi tullut käyttäjä 600, se olisikin jo hienoa!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat