Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Olisiko mitenkään mahdollista saada tälle palstalle muokkaus-toiminto. On aika naurettavaa peistata sama viesti moneen kertaan, kun haluaa korjailla siihen jääneitä virheitä. Ja onko se jollain tavoin olevinaan palstan etu, että tuplaviestit ovat nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus, ja että viestit vilisevät virheitä niin muotoilun kuin kirjoituksenkin suhteen?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Kommentit (4)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9293
Liittynyt18.8.2008

HuuHaata kirjoitti:
Kaikki toteutettavat  muutokset ovat yritysentropian lain mukaan aina huonompaan suuntaan.

Juu. Edellinen palstamalli ei ollut ollenkaan huonompi.

Haukuttiin sitä silti.

Sais se muokkaus silti tulla.

Ja miksikähän on tuhlattu aikaa keskustelun aloittajan ilmoittamiseen kun se taitaa kiinnostaa aika harvoja. Viimeisimmän kommentin kirjoittaja kiinnostaa, vaikka se usein onkin Aweb.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Olen Syytingin kanssa samaa mieltä myös tuosta keskustelun aloittajan ilmoittamisesta, ja Awebistakin :-)

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Tämä on siitä mopo versio, että muokkauksen suhteen on tasan kaksi vaihtoehtoa:

a) ei voi muokata

b) voi muokata maailman tappiin

.

Ja kun joillan kirjoittajilla oli menneessä maailmassa, jolloin tuo vaihtoehto b oli olemassa, sellainen ikävä tapa, että he muokkasivat kirjoituksiaan jälkikäteen niin, että ketjut ja keskustelun sisältö muuttuivat miten sattuu (kun esim. huomasi joku kompastuneensa omaan näppäryyteensä, niin muoks ja sanoivat sen jälkeen, että en mä noin sanonut vaan...), niin nyt on ilmeisesti koettu, että tuo malli a on valittu linjaksi. Noin mä olen tän mööpelin ymmärtänyt. Ja vaikka itseäkin aika ajoin kiusaa tuo muokkausnamiskan puute, niin ymmärrän noista lähtökohdista, että "rehellisyys maan perii" -vaihtoehto (a) on joka tapauksessa korrektimpi tapa toimia.

.

Itse olen tuon sitten toimittanut niin, että korjattuani viestiä olen ilmiantanut omat, perättäiset, tuplaviestini "asiattomina" klausuulilla tuplat - voi poistaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat