Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

... niin tietääkö mun Samsung Galaxy + saunalahden prepaid olla veloittamatta prepaid netin päivämaksua?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (7)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

deepndark kirjoitti:
... niin tietääkö mun Samsung Galaxy + saunalahden prepaid olla veloittamatta prepaid netin päivämaksua?

Eikös se päivämaksu ole kiinteä hinta?

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

CE-hyväksytty kirjoitti:
deepndark kirjoitti:

Eikös se päivämaksu ole kiinteä hinta?

Mun prepaid versiossa ei ole kiinteätä maksua vaan vuorokausi netissä maksaa 1.90€ Haluaisin tietää että jos käytän wifiä nettisurfailuun, enkä simin nettiä niin tietääkö mun puhelin sen.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14400
Liittynyt16.3.2005

Minun Samsungini automaattisesti valitsee wifin, jos sellainen on käytettävissä ja määritelty käytettäväksi.

Näytön yläreunasta vedetään sommulla alas valikko, josta voi valita, onko wifi käytössä vai ei. Kun tökkään wifin pois ja sitten taas käyttöön, niin vehje ilmoittaa mihin asemaan on kytkeydytty.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14400
Liittynyt16.3.2005

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: En tiedä, veloittaako Saunalahti ikioman verkon käyttämisestä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

No minun saldo tällä hetkellä on nollassa, mutta olen wifillä netissä vanhempien tykö. Lataan 20€ lisää perjantaina, testaan asian ja kerron miten kävi.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

CE-hyväksytty kirjoitti:
Niijjoono mobiilidatan saa pois päältä kokonaan.

Bingo!!! Löysin sen asetuksista/datan käyttö ja poistin ruksin "Mobiilidata" kohdasta. Nyt nettiä voi käyttää vain wifillä. 😊

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat