Jatka tarinaa: Yksityisyrittäjä Max Hardcore

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tehdään tarina viihdetaiteilija Max Hardcoresta... vaseliinin, nopeiden autojen ja kauniiden naisten addiktista (kliseistä, eikö totta?).
Kirjoita tarinaan jatko 3 lauseella.

Oli pirullisen lämmin ja aurinkoinen kesäaamu. Istun toimistossani kaksin, kauniin avustajani kanssa, kädessäni kourallinen vaseliinia. Viimeisin viihde-elokuva meni aivan kuumille kiville enkä voi muuta kuin hieraista avustajani kivistävää takapuolta, jota elokuvataitelijan suolaiset eritteet maustoivat, kun yhtäkkiä....

Kommentit (10)

Vierailija

Tajusin koko sen hetkisen elämäni mielettömyyden, se mitä tein nykyisin ei ollut lapsuuden haavettani lähelläkään. Rupesin ajattelemaan kuinka turhauttavaa ja mieltä latistavaa seksibisnes oli, sen mukana olin kadottanut oman kiinnostukseni seksuaalisuuteen ja latistanut sen välineeksi markkinataloudelle. Rupesin ajattelemaan oliko se mitä tein oikein, ne naiset joiden kanssa rakastelin rahasta oksettivat minua. Heidän teeskentelyään en ollut valmis enää kuuntelemaan.

Vierailija

Kerta kourani jo valmiina olivat vaseliinissä ja kaksi kaunista nuorta miestä siinä hyväilivät nivusiani, tein päätöksen olla kajoamatta naisiin, ainakaan vähään aikaan. Kukapa sitä ketään helvetin heteroita olisi sekaan halunnutkaan... Vain mies tietää miten miestä rakastetaan !

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Homehtuneine ajatuksineni painon pääni yhä syvemmälle valheelliseen itsesääliini. Kykenemättä silti vakuuttumaan, riitelin ihmisluontoani vastaan enää vain vilpittömästä myötätunnostani niitä ihmisiä kohtaan, jotka näkivät sanojen sisällä kätkettyjä tarkoitusperiä kunnes mitään ei ollut enää tehtävissä ja jumalattareni kasvot sukelsivat jälleen kerran siemennesteeseen. Olin vihdoin löytänyt mentaalisen tilan, jolla kykenin pitkittämään laukeamistani kuvausten aikana.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Mutta mitä tekikään kaunis avustajani selkäni takana, hieroi rasvaset kätensä pudonneen stetsonini reunoihin ja lorautti kuset koppaan.
Kehenkään ei voi enää luottaa, ei mitään respectiä, uskoni on mennyt naisiin.

Ensi kerran kuvauksissa kostan ja ruuvaan hanuriin ilman rasvaa...

Edit: HÄH, meniks suut tukkoon?
Erotiikassa käytetään höyhentä ja seksissä koko kanaa...

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

ajatus, josta päätin kuitenkin luopua ajatellen jo alunperinkin sierrettyneen elimeni tilaa. Siksi toisekseen jatkuva jyystäminen oli tehnyt siitä muutenkin melko tunnottoman, joten päätinkin "herkutella" sitten pöydällä olevaa baseballmailaa hyväksi käyttäen vessassa itsekseni. Pahaksi onneksi...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

...puukko oli unohtunut keittiöön ja en saanut tuubaa poikki. Pätkin sen irti pesismailalla ja nakkasin mailan pyttyharjan viereen nurkkaan lojumaan. Tänään on aika levätä kunnes...

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Päiväni tuntui menevän niin perseelleen kuin vain voi, joten tunsin tarvitsevani hieman piristystä, jolloin mieleeni muistui, että tähän rakennukseenhan on tullut uusia siivoojiakin, ja heillehän voisin sitten hieman vilautella sukukalleuksiani ja tiedä vaikka onnestaisi sitten enemmänkin, joten tuumasta toimeen. Kuultuani nurkan takaa siivouskärryjen pyörien kitinän astuin takki avattuna, lantio etukenossa ja "ase" tanassa esiin ja huomasin tehneeni päivän suurimman virheen, koska siellä oleva siivooja sattui olemaan sama, jolta olin aiemmin "lainannut" kumikäsineitä vähän lisäväriä ns. manuaaliin saadakseni. Samassa märkä moppi iski voimalla kasvoihini ja...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

pyörryin. Myöhemmin herättyäni tunsin kuinka perseeni olikin kipeä. Katsoessani sitä peilin kautta huomasin, kuinka repaleinen se olikaan. Satuin myöskin löytämään käytetyn kuukautissuojan selästäni.

Vierailija

Otin sen pois selästäni ja huomasin siinä brodeerauksen?!? "Kaija"
Olin ihan et siis veeteeÄf. No, laitoin siittä kuitenkin kuvan irkkiin. Siel on muitaki mun kaikkii parhait kuvii.

Uusimmat

Suosituimmat