Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Mitenköhän iso prosentti kuuluu tähän kategoriaan: "Great Minds Think Alike"??

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (5)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Itse veikkaan että maksimum 16% kuuluu heihin. Universaalisia, samankaltaisesti ajattelevia, joilla on osuva logiikka tai ehkä jopa oikeaoppinen logiikka - heitä ei välttämättä olekaan paljon.

Eli jos jonkun postitus saa enemmän miinusta kuin kannatusta, ei vielä kandee hermostua, sillä suurin osa ihmisistä ei kuulu "Great Minds Think Alike" kategoriaan. Esmes David Guetta ja moni superstara tietää, että kateelliset ihmiset, joilla itsellään ei ole lahjoja, haluaa heittää kapuloita rattaisiin.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5942
Liittynyt23.11.2009

Kuuluuko kukaan oikeasti ihan joka asiassa 100% tuohon?

Itse näen tuon niin että silloin ajattelu on vapaata ihmisen omista "lukoista". Eli ei projisoida mitään omaa mukaan, vaan ajatellaan puhtaan loogisesti.

Sitten sitä aina löytyy jotain kipupisteitä, logiikka hieman sumenee, vastaukseen tulee mukaan omaa tunnetta jonka projisoi keskusteluun. Mutta kun näitä pyrkii jälkikäteen tiedostamaan ja hyväksymään, on taas yksi kipupiste vähemmän tai ainakin vähemmän arkana.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5942
Liittynyt23.11.2009

deepndark kirjoitti:

Eli jos jonkun postitus saa enemmän miinusta kuin kannatusta, ei vielä kandee hermostua, sillä suurin osa ihmisistä ei kuulu "Great Minds Think Alike" kategoriaan. Esmes David Guetta ja moni superstara tietää, että kateelliset ihmiset, joilla itsellään ei ole lahjoja, haluaa heittää kapuloita rattaisiin.

Kateus onkin monelle liian katkera kalkki juotavaksi ja itsetietoisuuden kehitys uhkaa tyssätä jo siihen. Mulle se ainaki oli ihan helvetin katkeraa.

Ensin sitä voi ihminen vaikka dissata ihmistä joka ajelee hienolla autolla, mikähän velkaspede lienee, kovat velat otettu. Voi olla tottakin, mitä sitten? Kuitenkin haaveilee itse hienosta autosta.

No materia on vielä aika helppo varmasti monelle. Se on vain materiaa, sitä saa rahalla, kun tekee töitä. Onko työnteko materian arvoista? Ei se kyllä pelkästään materian arvoista ole, omasta mielestä, onneksi siihen on muitakin syitä.

Sitten voi iskeä kateus jonkun ihmisen luonteenpiirteestä, tai ns. henkisistä kyvyistä. Esim sosiaaliset taidot. Tuossa se seisoo, juttelee kaikille kuin ei mitään, iso kasa nauravia naisia ja nyökytteleviä miehiä ympärillä. Ihme pelle, naistennaurattajat. Ja mitä ihme lampaita noi miehet on? Ihan pellejä nekin. Vitun mulkku.

Sitten se tulee puhumaan minulle, mitä vittua se kuvittelee? Haha.. Ihankuin minä lähtisin mukaan tollaseen vitun pelleilyyn. Torppaan tökerösti, koska tiedän olevani parempi. Sitten se rupee vittuileen mulle, jumalauta. Vittu on törkee kaveri. Eikö se vittu tajua että on syntynyt kultalusikka perseessä kun omaa tollaset sosiaaliset taidot. Ja toi kaikki on sitäpaitsi teeskentelyä, minä on aito ja täten parempi.

--

Ensin pitää hahmottaa että mitä tuossa edes pitäisi niellä.

--

Overlander
Seuraa 
Viestejä1441
Liittynyt15.1.2014

Mitä jos onkin olemassa jokin Hall 9000 "näillä mennään" tekoäly tai "korkein olento" joka hallitsee lähes kaikkia mieliä (tai pyörittää virtuaalimaailmaa) ja siten yksi great mind rules it all tilanne on fakta?

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Overlander kirjoitti:
Mitä jos onkin olemassa jokin Hall 9000 "näillä mennään" tekoäly tai "korkein olento" joka hallitsee lähes kaikkia mieliä (tai pyörittää virtuaalimaailmaa) ja siten yksi great mind rules it all tilanne on fakta?

Entäpä jos tuon voisi vielä todistaa tieteellisesti.

Mitä tapahtuisi jos todistaisimme itse itsellemme olevamme ikuinen yksi joka kokee kaiken?

Mitä se muuttaisi?

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat