Kommentit (4)

Vierailija

Meidänkin koira tappo naapurin kanoja ja toi ne evääksi toisen naapurin koiralle.
Naapurin koiralla nimittäin on niin lyhyet jalat ettei se saa itse kanaa kiinni.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä44701

SamikoKu kirjoitti:
Meidänkin koira tappo naapurin kanoja ja toi ne evääksi toisen naapurin koiralle.
Naapurin koiralla nimittäin on niin lyhyet jalat ettei se saa itse kanaa kiinni.
Paljonko kanat maksoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lyde19
Seuraa 
Viestejä4281

Kaverilla oli kaksi koiraveljestä joista toinen oli luonteeltaan tottelevainen ja rauhallinen. Toinen oli vähän räyhäkämpi. Jos joskus jäi pitsalaatkko keittiön pöydälle niin räyhäkämpi kiipesi pöydälle syömään ja tiputti pari palaa lattialle toiselle. Halusi varmaan tehdä siitä rikostoverin että ei jäisi yksin syylliseksi.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:
Paljonko kanat maksoi?

Jos pitää kanoja vapaana eikä verkon takana niin siinä on silloin riskinsä (eli ei penniäkään).
Maaseudulla taikamaassa koirat saa olla irti. (siinäkin on tosin riskinsä, jotkut tappaa koiria myös)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat