Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Koska kannattaa Putinista kysyä onko komea vai mitä yleensä on mieltä?

Jotenkin on pakottava tarve kysyä, mahtaako ymmärtää minun huumoria vai suuttuuko?

Kommentit (11)

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4819
Liittynyt5.11.2008

Paha kysymys. Minä esittelisin rintoja ja karvoja Putinin tavoin, ja mölisisin jotakin ihan varmasti ymmärtämätöntä, välistä semmoinen pieni silmän vinkkaus että asiat hoidossa. Nykyään naapurit niin lumoissa että voivat suuttua kaikenlaisista.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6230
Liittynyt7.7.2007

Minä olen oman vaimon (venäläinen) kanssa puhunut Putinista. Asioistahan voi olla eri mieltä. Hänen mielestä Venäjällä pitää olla vahva johtaja (= diktaattori), muuten suuren maan hallitsemisesta ei kuulemma tule mitään. Mitä tulee Venäjän median aivopesuun, niin osittain uskoo niiden syöttämää propagandaa. En minä jää jankkaamaan, jos on eri mieltä joistain asioista, niin vaihdan puheenaihetta. Poliisin ja viranomaisten korruption tietää hyvin. On hän itsekin ollut siinä asemassa rakennusliikkeen johtajana, jossa on järjestellyt omia asioitaan vaikkapa esim. lautakuorman kanssa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6230
Liittynyt7.7.2007

tiäremiäs kirjoitti:
 ...Epäilen että ei ole tervejärkinen, kusi noussu hattuun.

Toivottavasti morsiamesi ei lue tiedepalstaa ja tiedä nimimerkkiäsi. Voi vaikka suuttua ja ottaa hatkat.

Häxpi
Seuraa 
Viestejä1334
Liittynyt15.11.2014

Mielestäni olisi parempi odottaa, että hän ottaa itse asian esille. Avauksestaan voit sitten päätellä mitä mieltä sinun kannattaa olla.

Toki voit johdatella aiheeseen puhelemalla vaikka Sauli Niinistöstä tai Obamasta. Ellei gospoža ota niistä onkeensa mainitse jossakin sivulauseessa Lavrov tai Medvedev (jos on pakko mainita molemmat mainitse eri sivulauseissa ja mieluiten niin, että päälausekin on eri). Pari esimerkkiä:

- Intiaanipääåliköt käyttävät sulkapäähinettä, mutta Lavrov ei.
- Lampaannahasta saa lämpimät kintaat, mutta ei kerrota Lavroville. Hän meinaan on saamassa sellaiset joululahjaksi, meinaan Maedvedeviltä.

Islamismi nojaa islamin arvovaltaisiin lähteisiin: Koraaniin, sunnaan, Muhammedin esimerkkiin ja sharia-lakiin. Islamismi on islamin hartainta harjoittamista.

Häxpi
Seuraa 
Viestejä1334
Liittynyt15.11.2014

Häxpi kirjoitti:
Mielestäni olisi parempi odottaa, että hän ottaa itse asian esille. Avauksestaan voit sitten päätellä mitä mieltä sinun kannattaa olla.

Toki voit johdatella aiheeseen puhelemalla vaikka Sauli Niinistöstä tai Obamasta. Ellei gospoža ota niistä onkeensa mainitse jossakin sivulauseessa Lavrov tai Medvedev (jos on pakko mainita molemmat mainitse eri sivulauseissa ja mieluiten niin, että päälausekin on eri). Pari esimerkkiä:

- Intiaanipääåliköt käyttävät sulkapäähinettä, mutta Lavrov ei.
- Lampaannahasta saa lämpimät kintaat, mutta ei kerrota Lavroville. Hän meinaan on saamassa sellaiset joululahjaksi, meinaan Maedvedeviltä.

Sitä piti vielä, että kun sanot Maedvedev, hän tietysti korjaa sinua ja sitten voitkin jo ruveta puhumaan sujuvasti Puuttinista.

Islamismi nojaa islamin arvovaltaisiin lähteisiin: Koraaniin, sunnaan, Muhammedin esimerkkiin ja sharia-lakiin. Islamismi on islamin hartainta harjoittamista.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6230
Liittynyt7.7.2007

tiäremiäs kirjoitti:
 ...Epäilen että ei ole tervejärkinen, kusi noussu hattuun.

Ennen sitoutumista ehdottomasti kannattaa ottaa selvää, onko hän karannut "keltaisesta talosta". Venäjällä tuo keltainen talo kansan kielessä tarkoittaa pöpilää tai hourulaa.

Voit vaivihkaa kysellä, pitääkö hän väriltään keltaisesta talosta tai kun ajelette rellulla pitkin Tamperetta, niin tokaiset silloin tällöin, että tuossakin näyttää olevan keltainen talo ja tarkkailet reaktioita.  Tai ehdottelet sitä, että kun laitetaan hynttyyt yhteen, niin muutetaan sitten keltaiseen taloon. Jos kaveris on kylmähermoinen, eikä reagoi mitenkään, voit sitten asetella suorasukaisempia kysymyksiä tai peräti vaatia näyttämään, onko hänellä terveen paperit.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat