Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Tähän voi kirjoittaa, uudenvuodenlupauksia. Minä esim. lupaan, etten enää kirjoita tänne jurrissa. Rupean tosikoksi, etsikää toinen pelle prk. Ai niin, onhan tässä viellä muutama päivä aikaa tissutella, pikkuhiljaa.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Sivut

Kommentit (16)

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Enkä trollaa enää ikinä, kuten sanottua, alan vakavamieliseksi. Ehkä liityn körtteihin. Eroan myös Buffalokerhosta, ehkä.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3236
Liittynyt30.5.2010

En lupaa mitään, en uutenavuotena enkä muutenkaan. Ei tarvitse enää.

Lupasin yli 30 vuotta sitten jotain, ja se riittää.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Tuhmeliini
Seuraa 
Viestejä403
Liittynyt28.11.2013

Reifengas kirjoitti:

lupaa olla lupaamatta se toimii 

asdf
Seuraa 
Viestejä11551
Liittynyt16.3.2005

Cryosat kirjoitti:
Aattelin jos kokeilis 100 päivää ilman viinaa, mitä vittua mä sitten teen, eihän tämmöistä äijjää kattele kukkaan.

Mä kokeilin vuosi sitten marraskuun puolivälistä Vappuun ilman viinaa. Vittu, että oli tylsää. En suosittele kenellekäään.

No jos sanoo ihan vakavissaankin tähän jotain, niin suosittelen ihan lämpimästi, jos tuntuu, että alkoholista on tullut enemmän ajanviete kuin vaikkapa juhlajuoma tai hyvän ruoan juhlistaja.Ja on se ihan hyvä tsekata, että miltä tuntuu olla kokonaan ilman alkoholia, vaikka se olisi täysin harmitonkin tapa.

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

En mä kyllä ole luvannut mitään, alkoholin suhteen. Tää nyt on uurenvuoren lupausketju, kuitenniin, niin luvatkaa ees jotain. 

Mä lupaan käydä tähtitorninmäellä ja ottaa kaverin ja sen muksun mukaan :)

asdf
Seuraa 
Viestejä11551
Liittynyt16.3.2005

En keksi tähän hätään mitään, minkä voisin tehdä perustavalla tavalla paremmin kuin viime vuonna, mutta varmasti jotain sellaistakin on. On tässä vielä aikaa miettiä.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3236
Liittynyt30.5.2010

Tuhmeliini kirjoitti:
Reifengas kirjoitti:

Kaipa sekin toimii. Uusia vuosia tulee kuitenkin yhtenään lisää. Voiko olla edes luvata olla lupaamatta? Hölmöåhån sitä on luvata sitä tai tätä, jos vain vuosiluku sattuu vaihtumaan.

Linkitän tänne jotain niile, jotka saksaa osaavat, jos vain itse osaan linkittää.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Minä N.N. lupaan ja vakuutan kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa.
Joukkoa, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.
Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella esimiehiäni, noudattaa lakeja ja asetuksia sekä säilyttää hyvin minulle uskotut palvelussalaisuudet. Tahdon myös asetovereitani kohtaan olla suora ja auttavainen. Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin palvelusvelvollisuuttani.
Jos minut asetetaan esimiesasemaan, tahdon olla alaisiani kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.
Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää.

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1532
Liittynyt29.7.2010

Reifengas kirjoitti:
Tuhmeliini kirjoitti:
Reifengas kirjoitti:

Kaipa sekin toimii. Uusia vuosia tulee kuitenkin yhtenään lisää. Voiko olla edes luvata olla lupaamatta? Hölmöåhån sitä on luvata sitä tai tätä, jos vain vuosiluku sattuu vaihtumaan.

Linkitän tänne jotain niile, jotka saksaa osaavat, jos vain itse osaan linkittää.

Mistäs tiiät, ehkä et olekkaan hengissä ens uutena vuotena.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat