Seuraa 
Viestejä8640
Liittynyt16.3.2005

Minulle väitettiin että tuossa julkaisussa on ehdotettu Suomeen sijoitettavaksi 50 miljoonaa turvapaikanhakijaa. Ehkä joku on kiinnostunut. Mikäli asia on näin, on EU-komissio aika pihalla. Tai sitten minä olen. Kumpi on todennäkoistä?

http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/e-library/docs/pdf/final_report_rel...

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (9)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kyllä se passaa.
Miljoona egee per vuosi jos maksetaan per turvapaikan hakija niin kaikki on tervetulleita.

Niille maille jotka ottaa pakolaisia niin pitäis maksaa maailmanpankista miljoona egee per nassu.
Johan alkais olee turvapaikan hakijat haluttuja. 

Olis ihan oiken maksattaa viulut nillä jotka on kriisit aiheuttaneetkin.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vierailija

Onko toi nyt se kuuluisa "salainen asiakirja" joka todistaa että meitä kusetetaan? Ainoa tapa pitää mikään maa valkoisena, on lisääntyä. Aika helvetin yksinkertaista. Lieveilmiöt nyt ovat asia erikseen, mutta edes mahtavin tappokoneisto maan päällä ei ole saanut juutalaisia hävitettyä, että siinä on nyt jonkin sorttinen lähtökohta.

Unabomber kuitenkin teki harvinaisen selväsanaisen raportin, no.. manifestin aikoja sitten. Ihmetyttää tämä vatvominen.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9892
Liittynyt17.2.2006

Paul M kirjoitti:
Minulle väitettiin että tuossa julkaisussa on ehdotettu Suomeen sijoitettavaksi 50 miljoonaa turvapaikanhakijaa. Ehkä joku on kiinnostunut. Mikäli asia on näin, on EU-komissio aika pihalla. Tai sitten minä olen. Kumpi on todennäkoistä?

http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/e-library/docs/pdf/final_report_rel...

Saahan sitä ehdotella mitä vaan, on eri asia sitten, että toteutuuko ehdotus. Tässä taannoin myös eräs juutalainen miljonääri esitti, että suuri osa Eurooppaan pyrkivistä pakolaisista/turvapaikanhakijoista pitäisi ohjata Suomeen. Suomellahan tähän asiaan ja siitä tehtäviin päätöksiin ei tietenkään ole mitään sananvaltaa:)

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Pääsisköhän 50 miljoonalla pakolaisella eroon EU:n dierktiiveistä?

Vois olla että pilkunnussintaa ei tarvitsis enää kuunnella saatikka noudattaa.

Feministitkin sais jotain ihan oikeeta ulisemisen aihetta.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

syytinki
Seuraa 
Viestejä9317
Liittynyt18.8.2008

Kyllähän nuo tänne sopisivat. Pinta-ala riittää oikein hyvin. Suurin osa kyllä kuolisi nälkään alle vuodessa (myös alkuasukkaista).

Meikäläinen kyllä voisi harkita vaihtaria. Kaikki syyrialaiset tänne ja met mennään sinne - kamoinemme.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6229
Liittynyt7.7.2007

syytinki kirjoitti:
Kyllähän nuo tänne sopisivat. Pinta-ala riittää oikein hyvin. Suurin osa kyllä kuolisi nälkään alle vuodessa (myös alkuasukkaista).

Meikäläinen kyllä voisi harkita vaihtaria. Kaikki syyrialaiset tänne ja met mennään sinne - kamoinemme.

Ja jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, niin 50 miljoonaa pakolaista eturintamaan tykinruoaksi. Mutta maksaa kyllä sekin, jos pitää ostaa niille 50 miljoonaa torrakkoa..

Paul M
Seuraa 
Viestejä8640
Liittynyt16.3.2005

Laskelmissa on käytetty pinta-alatietoja. Sitä en tiedä ovatko järvet ja suot pinta-alassa mukana. Luulisin että ovat.

Voisikohan tämä johtaa uuteen isojakoon. Maaseutua pakotetaan tyhjenemään koska ilmastomuutos ja pienhiukkanen. Kaikki siirtyvät pesemään toistensa paitoja kaupunkeihin. Pakolaisille voi jakaa 300000 km2 alueesta 0,6 hehtaaria kullekin. Nehän voivat ryhtyä myymään pohjavesiä etelän öljymaille. Litrasta vettä litra öljyä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Seuraa 
Viestejä8640
Liittynyt16.3.2005

Raisku kirjoitti:
Hyvä ettei ole kuin vajaa 100 sivua tekstiä, josta pitäisi etsiä vastaus kysymykseesi.

No jos sata perehtyy kukin yhteen sivuun, saadaan aikaan keskustelua. Minä en jaksanut muuta kuin etsiä kaikki Finland-sanat ja sen lähiympäristöstä yritin löytää jotain mikä viittaisi kymmeniin miljooniin. Havaitsin ohessa, jotta melko ison väestön maat (30-60 miljoonaa) ovat pienempiä pinta-alaltaan kuin tämä lintukotomme. Jotain on tässä pinta-alajutussa oikeasti.

Esimerkiksi Britannia. Puuton, sateinen ja kolkko saaristo keskellä ei mitään. Ja hyvin nuo siellä pärjäävät. No onhan niillä tietenkin sitä hiiltä. Meillä on vain turvetta, puhtaita vesiä aivan tolkuttomasti ja tiukkasyistä puuta. Ja ulkomaalaisille dumpattua kaivannaistavaraa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat