Onko mitään väliä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kyselen tässä olenko ainut Suomessa jolle EI ole mitään väliä mikä joukkue voittaa SM mestaruuden jääkiekossa? Varmaankin olen, sorry iska mä ooon ollu paha taas

Kommentit (10)

Vierailija

Itseasiassa, minä aina toivon että häviäisimme jokaisen ottelun missä lajissa tahansa,
jotta siitä ei syntyisi sellainen vähäjärkisten hälinä ympäri kaupunkia.

Vihaan tätä isojen miehien, vanhojen koulukiusaajien palvomista.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Anti-static
Kyselen tässä olenko ainut Suomessa jolle EI ole mitään väliä mikä joukkue voittaa SM mestaruuden jääkiekossa?

Et ole yksin. Ilmoittaudun joukkoon tummaan, hämärissä vaeltavaan, vailla jääkiekkotaivaan kirkkaitten tähtien loistetta maan rakosessa, surkeudessa, iänkaikkisesti kyy otsassa ryömivään.

Vierailija

Eipä ole tullut tänä vuonna edes mieleen ennen kuin nyt kysyit. Siis aivan ja yksi sama, minun elämääni asialla ei ole mitään vaikutusta.. Olipa muuten harvinaisen hölmö kysymys. Ja tässä tuli yhtä tyhjänpuhuva vastaus urheilijalta.

Kevään jatkoa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ai onko semmoisetkin kisat taas tulossa? Hohhoijaa. Onneksi on DVD, on jotain tekemistä iltaisin kun ei töllöstäkään tietty tule mitään minkään kisojen aikaan.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Juvenalis oli roomalainen runoilija ajanlaskun ensimmäisellä vuosisadalla. Juvenaliksen elämästä ei tiedetä paljoakaan, mutta hänen kirjoituksistaan tunnetaan parhaiten lentävä lause "panem et circenses" eli vapaasti suomennettuna: Kansa tarvitsee vain leipää ja sirkushuveja.

Vierailija

Ei kiinnosta, ainakaan kauheasti.

Kärpät ehkä joskus oli sellainen jota fanitin, mutta ei enää vain... riitä uskoa.

Vierailija
Volitans
Mistäs nyt puhutaan. Voisiko joku selittää? Äh, tai antaa olla, tuskin jaksan edes lukea vastausta. Höpiskää vaan

...

Uusimmat

Suosituimmat