Jeesus Kristuksen kuva

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oli noin 1985 vuosi. Venäläisessa lehdessa "Tiete ja elämä" ilmestynyt aivan uusi Jeesus Kristuksen kuva. Sanoivat, että kuva on tehty tietokonella.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Jeesus on ollut hieno ihminen, vaikkei Jumalan poika olisikaan, vai onko jotain vastaan väittämistä?

Jeesus on ollut aika lähellä "nykyistä" hippikulttuuria, ainakin samanlaiset mielipiteet ja yhtä töykeästi kohdeltiin. Kamalaa kun me ei laumaeläiminä voida hyväksyä yhteiskunnasta syrjäytymistä.

Pari esimerkkiä laumaelämästä ja sen varjolla tehtävästä itserakkaudesta:

Kiinalaisia saa riistää vaikka kuinka, ne saavat tehdä meille töitä orjamaisesti, mutta oman maan kansalaista ei saa riistää. (itse pääsee vähemmällä)

Ihminen on silloin oikeasa, jos maksaa verorahaa meille ja se on yhteiskunnalle hyödyllinen. (rahaa itselle)

Noita esimerkkejä voisi sanoa vaikka kuinka.

Vierailija
Tuppu L
Jeesus on ollut hieno ihminen, vaikkei Jumalan poika olisikaan, vai onko jotain vastaan väittämistä?

Jeesus ja sen opetukset oli ihan fiksuja. Oli sitten jumalan poika tahi ei.
Seurakunta onkin sitten seuraavanlainen...

Vierailija

On totta että OSA jeesuksen (jos se nyt on oikee ihminen) opetuksista on hienoa esim. rakasta itseäsi niinkuin muita ( tai jotain) mutta harva kristitty tätä tottelee.. siis: käänny ateistiksi tai agnostikoksi. (Tai usko johonkin mutta älä levitä sitä muille)

Vierailija

Juu, minä olen useissa asioissa kirkon kanssa myös eri mieltä, mutta uskon jumalaan. Minun mielestä ei ole väliä missä uskonnossa on, jos vain elää elämän oikein. Eli muslimi, juutalainen, kristitty, ateisti ja muut pääsee taivaaseeen, jos vain elää oikein.

Minä myös uskon, että lähes kaikki raamatun kertomuksesta ovat lähes totta ainakin osaksi, kannabiksella voi parantaa näön, suonenvedot, muuttaa veden "viiniksi" ( ) ja se voi aiheuttaa harhoja (veden päällä kävely, palava puska, keskustelu henkien kanssa ja vastaavat).

Vierailija

[quote="Tuppu Lmutta uskon jumalaan. Minun mielestä ei ole väliä missä uskonnossa on, jos vain elää elämän oikein. Eli muslimi, juutalainen, kristitty, ateisti ja muut pääsee taivaaseeen, jos vain elää oikein...

--- kannabiksella voi parantaa näön, suonenvedot, muuttaa veden "viiniksi" ( ) ja se voi aiheuttaa harhoja (veden päällä kävely, palava puska, keskustelu henkien kanssa ja vastaavat).[/quote]

taivas? mikä se on? pilvet ja kaikki? jos kannabis on vastaus kaikkeen niin krisityt on varsin kaukana kaikesta.

Uskon itse (haluan uskoa) että kun kuolen niin mielini hajoaa mielenenergiaksi ja se mielenenergia leviää ymäristöön

Vierailija
pointless

Uskon itse (haluan uskoa) että kun kuolen niin mielini hajoaa mielenenergiaksi ja se mielenenergia leviää ymäristöön

Good luck.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
pointless
On totta että OSA jeesuksen (jos se nyt on oikee ihminen) opetuksista on hienoa esim. rakasta itseäsi niinkuin muita ( tai jotain) mutta harva kristitty tätä tottelee.. siis: käänny ateistiksi tai agnostikoksi. (Tai usko johonkin mutta älä levitä sitä muille)

Tietääkseni Jeesus myöskin kehotti ajattelemaan omilla aivoillaan, mutta tämä on kirkon piirissä hyvin tehokkaasti pyritty unohtamaan.

Vierailija

Minä taas uskon että taivas on ihmisen mielikuvituksessa kun ihminen kuoleen, eli taivas on tavallaan unta tai jotain, en halua uskoa että sielu kuolee koskaan.

Vierailija
Tuppu L
Minä taas uskon että taivas on ihmisen mielikuvituksessa kun ihminen kuoleen, eli taivas on tavallaan unta tai jotain, en halua uskoa että sielu kuolee koskaan.

Jonku asia haluamine ei tee siitä todellista.

Vierailija

Tätä asiaa ei voi todistaa tieteellä, vai voiko? Sanoppa mikä on totta ja voitko olla varma näkemästäsi? Kaikki mitä näemme ja koemme ei ole totta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat