Seuraa 
Viestejä1545
Liittynyt29.7.2010

Tästä on aikaa, kun olen käynyt lihatiskillä ? Vanhoista ei enää löydä herkkulihaa. Että missä ne nykyjään ovat ?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Kommentit (7)

John Carter
Seuraa 
Viestejä9881
Liittynyt17.2.2006

Cryosat kirjoitti:
Tästä on aikaa, kun olen käynyt lihatiskillä ? Vanhoista ei enää löydä herkkulihaa. Että missä ne nykyjään ovat ?

Olisiko mahdollisesti Eerikinkadulla, Iso-Roberinkadulla tai Hietaniemenkadulla? En tosin ole ihan varma asiasta nykyään, joskus ainakin edellä mainituilta kaduilta löytyi Helsingin parhaat lihatiskit.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Siipiveikkonen
Seuraa 
Viestejä1545
Liittynyt29.7.2010

Tämä on tärkeä aihe ! Fyysikotkun ulostautuvat tutkijankammioistaan, niin oishan se hienoo päästä suoraan pelipaikalle. Jos aloittaa baarikierroksen lähiräkälästä, niin häviää muisti, kännykkä ja tekohampaat.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

wisti
Seuraa 
Viestejä13022
Liittynyt12.2.2013

tiäremiäs kirjoitti:
sexwork.net

en tiedä lihatiskeistä. en ole käyttänyt. En myöskään maksullisia naisia ole käyttänyt.    Olen kuitenkin yhteiskunnallisesti valveutunut kansalainen ja olen joskus tiedustellut hintatasoa. 

Valveutuneisuutesi herättää ihailua. Sinä voit kuitenkin saada asiasta turhan ruusuisen kuvan. Paina tarkkaan mieleesi seuraavat ohjeet:

1) Ei ole ilmaisia "lyylejä".

2) Ilmainen "llyyli" - kallein "llyyli". 

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Lihatiskit on aika last season. Päivätanssitkin loppuvat kaikkialta, kun kaupparatsut elää nykyään terveellisesti, eikä hummaile. Maksulliset toinen juttu.

Samoin tanssikapakat sulkevat nopeaan tahtiin. Eli perinnepaikat häviävät vauhdilla.

En tiedä millä kapakoitsijat nykyään elävät kun viina ei virtaa ja tanssi janota. Trendikästä on lipittää sitä yhtä paukkua ja vettä koko ilta ja olla edustavasti tyrkyllä. ennen oli paremmin tuokin. Pelti kiinni ja taksilla seuran kanssa jommankumman kämpille. Sitten aamulla katsoi lehdestä osoitteen ja tilasi taksin. Joskus taas saattoi jäädä aamukalj.. aamukahveille.

Minulla oli tanssikapakoissa usein polvisuojus housujen alla, ja kun pyydettiin tanssimaan, koputin sitä ja sanoin, että sorry, mulla on puujalka. Olin niin laiska tanssimaan. Kävelykeppi saattoi olla myös. Sai ikivihat päälleen jos kieltäytyi syyttä.

- Ubi bene, ibi patria -

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat