Vaikuttajanaiset(ko?)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt meni hermot!

http://www.iltalehti.fi/2006/04/08/2006 ... 7_vi.shtml

Kenen elämään nämä oikeasti vaikuttavat?
Sama kun tehtäisiin lista "miehet, jotka vaikuttavat elämääsi" ja sitten listalla olisi nimiä tyyliin Marco Bjurström, Teemu Selänne, Risto Kaskilahti, Arto Nyberg, Janne Tulkki jne.

Mistä Iltalehti nämä "toimittajat" löytää?

Kommentit (5)

Vierailija

Urheilu ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta esim. Selänne vaikuttaa ihmisenä minuun siinä, että se mikä on ns. oma juttu, se on tärkeää.

Vierailija

Muutama vuosi sitten teleyhtiö Elisassa oli kaksi naisjohtajaa, talous- ja markkinointijohtaja. Talousjohtajasta oli juttu Kauppalehti Optiossa, jossa esiteltiin naisjohtajien pukeutumista. Rouva johtajalla oli punainen jakkupuku. Rouva markkinointijohtaja esitteli uuden valkoisen sohvansa jossakin sisustuslehdessä.

Olen ihmetellyt, miksi naiset ylipäätään lähtevät mukaan tällaisiin juttuihin. Toimittajalle ei tulisi mieleenkään kysyä vaikkapa Elisan tj:ltä (mies), millainen sohva hänellä on kotona.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
geena
Olen ihmetellyt, miksi naiset ylipäätään lähtevät mukaan tällaisiin juttuihin. Toimittajalle ei tulisi mieleenkään kysyä vaikkapa Elisan tj:ltä (mies), millainen sohva hänellä on kotona.

Mutta kysypä siltä millainen auto tai vene sillä on. Varmaan esittelisi solmio- tai kellokokoelmansakin.

Vierailija
Ding Ding
geena

Mutta kysypä siltä millainen auto tai vene sillä on. Varmaan esittelisi solmio- tai kellokokoelmansakin.

Kauppalehti Optiossa ja muissakin talouslehdissä miehiä haastatellaan heidän töistään, asemastaan ja saavutuksistaan. Harvemmin miesjohtajat esittelevät vaatekaappinsa sisältöä.

Pointtini on, että toimittajilla on erilainen näkökulma mies- ja naisjohtajiin.

Uusimmat

Suosituimmat